BİTKİSEL YOLLARLA GÖĞÜS BÜYÜTME

30 Eylül 2008 Salı

Estetik ameliyat olmadan, silikon taktırmadan iri ve diri göğüslere sahip olmak isteyen tüm hanımlara duyurlur ! Aşağıda yayınlayacağımız bitkisel tavsiyeler idealinizdeki hacimli göğüslere sahip olmanızı sağlayabilir. Hemen tariflerimize geçelim.
GEREKLİ MALZEMELER :

* 1/2 lt su,
* 250 çemen otu filizi,
* 1 tutam anason,
* 1 tutam fesleğen,
* 1 tutam frenk kimyonu,
* 1 tutam dereotu,
* 1 tutam rezene,
* 1 tutam meyan kökü tozu,
* 1 tutam mercanköşk,
*1 tutam limon otu
HAZIRLANIŞI VE KULLANIM ŞEKLİ : Suyun içine tüm malzemleri koyup, kaynatın. soğuduktan sonra, süzün. Elde etiğiniz bitkisel karışımdan, sabah akşam 1 bardak için. Sade olarak içemiyorsanız, limon ve bal ile tatlandırarak içiniz. Bu bitkisel çayın dışında, dahili ve harici olarak uygulayabileceğiniz yöntemler ;
Portakal Yağı ; Cildinizi sıkılaştıracağından masaj yaparak cildinize uygulayın.
Mersin Yağı ; Adale kuvvetlendiricidir, masajla göğüslere uygulandığında göğüslerde sertleşme ve büyüme sağlar.
Çörek Otu Yağı ve Rezene Çayı ;Göğüslerdeki hormon salgılamasını artırarak, göğüslerin büyümesini sağlar. 1 fincan rezeneye 5 damla dökerek kullanabilirsiniz.

82 yorum:

twoba dedi ki...

mrb hocam bunlardan bulamadıklarımızın yerine alternatifleriniz var mı?bide bunu kAÇ GÜNDE 1 İÇECEĞİZ NE KADAR SÜRE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER !!!

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben uzun zamandır bu tarz seylerı kullandım ne hapı kaldı ne bıtkısı ama 2 haftadır kullandıgım bır sey varkı oda goguslerımde ınanılmaz bır farklılık gosterdı mersın yagını goguslerıme masaj yaparak corekotu yagınıda rezene cayının ıcıne katarak ve ıcerek kullandım 1hafta gıbı kısa bır surede goguslerımdekı farklılık ınanılmaz derecede hem sertlestı hemde buyumeye basladı ben yapıyorum ve cok faydasını gordum sızde kullanın cunku bızım gıbı bayanlar bu yonden kendılerını ne kadar yıpraktıklarını bılırım en canlı ornegı benım

adsız dedi ki...

arkadaslar ben uzun zamandır bu tarz seylerı kullandım ne hapı kaldı ne bıtkısı ama 2 haftadır kullandıgım bır sey varkı oda goguslerımde ınanılmaz bır farklılık gosterdı mersın yagını goguslerıme masaj yaparak corekotu yagınıda rezene cayının ıcıne katarak ve ıcerek kullandım 1hafta gıbı kısa bır surede goguslerımdekı farklılık ınanılmaz derecede hem sertlestı hemde buyumeye basladı ben yapıyorum ve cok faydasını gordum sızde kullanın cunku bızım gıbı bayanlar bu yonden kendılerını ne kadar yıpraktıklarını bılırım en canlı ornegı benım

peki mersin yağı koku yapıyormu ve rezene çayının içine ne kadar çörekotu yağı koydun

Adsız dedi ki...

mrb ben bişi sormak istıyorum mersın yağını her sehırde bulmamız mumkunmu cvb yazarsanız cok sevınırım sımdıden tesekkurler

Adsız dedi ki...

ewet aktarlarda oluyor şehir önemli deil 5 tl 4tl fln ben 5e aldım

Adsız dedi ki...

ewet aktarlarda oluyor 5 tl aldım ben

isimsizz dedi ki...

slm arkadaşlar bu formülü kac gunde bır uyguluycaz uyguladıktan sonra bolgeyı temızlememız gerekırmı bide rezene cayına nekadar yag damlatıcaz bıraz daha aydınlatırsanız sevınırım

isimsizz dedi ki...

slm arkadaşlar bu bahsettiğinız kürü kaç gunde bır nekadar sureyle uygulamamız gerekıyo yağladığımız bolgeyı temızlememız gerekıyormu bıde caya nekadar yağ damlatmamız gerekıyo bıraz daha bılgı verırsenız sevınırım

Adsız dedi ki...

merhaba.çemen otu filizinin önünde yazan 250 nedir?gram mı adet mi?

gmze dedi ki...

arkadaslar bu mersin yağının baya etkisi var kesinlikle yapın masaj yaparak yapılıyo sonra yıkayın

gmze dedi ki...

arkadaslar bu mersin yağının baya etkisi var kesinlikle yapın masaj yaparak yapılıyo sonra yıkayın

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaslar ben bişe sorucam bu mersin yagını günde kaç kez uygulicaz ve ne kadr süre sonra yıkıcaz ve cayı günde kaç kez nasıl içicez lütfen arkadaslar biraz daha bilgi verin acilll :(

gönülce dedi ki...

arkadaslar bu mersın cayını ne sıklıkla kullanmamız gerekıyo bılen varsa bılgı yazarsanız cok sevınırım ve buyuk sevaba gırersınız cunku bu sıkıntıyla basım dertte ve kısa bılgıde benden olsun muhakkak dogumdan sonra ıc camasırı kullanın sonra sıkıntısını yasarsınız benım gıbı ve karnınızda catlakların olusmasını ıstemıyorsanız muhakkak bedem yagı ılet masaj yapın

Adsız dedi ki...

arkadaslar ne sıklıkta kulklanmamız gerekıyo mersın yagını tesekkurler

Adsız dedi ki...

kaç günde 1 içmemiz gerekiyo bu çayı vede kaç günde 1 masaj yapmak gerekiyo yağla göğüslere bunuda belirtirseniz sevinirim . birde rezene poşet çymı??? yoksa taneli olandanmı??? şimdiden yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

peki arkadaşlar bu mersin yağını ve rezene çayını sürekli kullanmak mı lazım istediğim boyuta geldiğinde bıraksam eski haline döner mi bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim....

Adsız dedi ki...

aRkadasLaR.bu cayı yapın her qün sabah 1 akşam 1 olmak üzere qünde 2 defa için.mersin yaqını her qün sürün.1 saat bekletin ve yıkayın.kesinlikle sabun sürmeyin durulayın.mersin yaqının etkisi kalıcı deildir.3 veya 6 ayda bir tekrar istediginiz boyuta gelene kadar uyqulayın.tesekkürler..

Adsız dedi ki...

Mersin yağı:

Adale kuvvetlendirici özelliği olan mernis yağı ile uygulayacağınız masaj göğüslerde sıkılaşma, sertleşme ve doğal büyüme meydana getirir.

Çörek otu yağı ve rezene çayı:

Anne sütünü arttırıcı özelliği ile göğüsteki hormonal gelişimi sağlayarak göğüslerin büyümesine olumlu etken teşkil eder. 1 fincan rezeneye 5 damla ilave ederek hazırladığınız çayı içerek göğüslerinizin sıkılaşmasına ve büyümesine oldukça fayda sağlamaktadır

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bişey sorcam mersi yağı kalıcı değil derken kullanıp istediğimiz boyuta geldikten sonra kullanmayı bıraktığımızda eski boyutuna mı dönüyo bilgilendirirseniz sevinirim teşekkürler

adsız dedi ki...

ark yaş sınırı varmı

Adsız dedi ki...

kim nederse desin en etkili yöntem kanıtlanmış bişey anoson çayı günde 2 fincan sadece. büyütüyo dikleştiriyo valla nenem bile yapmış zamanında kesinlikle tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

uygulayan arkadaşlar etkisini gördülermi cevap werirseniz sevinirim...

Adsız dedi ki...

merhaba ben damla bunu denıcem teşekkurler

Adsız dedi ki...

ben daha 17 yasındayım yasım ıtıbarıyle bu mersın yagı ve yukarıda yazan corektu yagı ıle hazırlanmıs rezene cayı cabuk etkı gosterırmı??

çiçek dedi ki...

mrb mersin yagının uzun süre kullanılması ilerde memede kitle oluşumuna neden olur mu?

çiçek dedi ki...

mrb mersin yagı uzun süre kullanıldıgında memede yag kitlesi veya başka bir kitle oluşumuna sebebiyet verir mi?

Adsız dedi ki...

peki bu mersin yağını kalçaya sürsek büyütüp dikleştirir mi ?

Adsız dedi ki...

bende bunu denicem şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

Mersin yağını vücutta kullandığımızda yan etki yapar mı??

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu kürü nekadar zaman uygulamamız gerekiyor çok acill

Adsız dedi ki...

mersin yagını kulanan arkadaşlar gögüs büyüdükten sonra mersin yagını kulanmasak gögüs yeniden eski halinimi alıyo mu devamlı kulanmakmı gerekiyo ltfen cvp

Adsız dedi ki...

mersin yagını kulanan arkadaşlar gögüs büyüdükten sonrada yagı hep kulanmamız mı gerekiyo büyüdükten sonra kulanmasak eski haline dönüyomu lutfen cvp

Adsız dedi ki...

mersin yagını kulanan arkadaşlar gögüs büyüdükten sonrada yagı hep kulanmamız mı gerekiyo büyüdükten sonra kulanmasak eski haline dönüyomu lutfen cvp

aurora dedi ki...

ben dün çayı hazırlattım ve içmeye başladım mersin yağınıda kullanmaya başladım. inşallah faydası olur. ama eğer bırakırsam tekrar küçülür mü yoksa etkisi kalıcımı. bilen biri varsa açıklamasını bekliyorum şimdiden teşekkürler.

aurora dedi ki...

ben dün çayı hazırlattım ve içmeye başladım mersin yağınıda kullanmaya başladım. inşallah faydası olur. ama eğer bırakırsam tekrar küçülür mü yoksa etkisi kalıcımı. bilen biri varsa açıklamasını bekliyorum şimdiden teşekkürler.

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar bende bugün mersin yağıyla çemen otu tozu aldım inş. ieşe yararönce mersin yağını yarım bardak suya 4 damla damlattım içtim

Adsız dedi ki...

faydasını görenler yazsın fark var mı arkadaşlar

fosforlum dedi ki...

anason işe yaradımı paylasırmısınız

Adsız dedi ki...

kizlar benim ve oda arkadaşimin gögüsleri cok kücüktü artik moralimi iyice bozmuştu ama bu bitkisel şeyleri kullanana kadar gercekten cok etki etti mutlaka deneyin biz arkadaşimla çok mutluyuz...bi çay kaşiği çemen tozunu 1 su bardağina kaynamiş suya koyun icine de 5 damla çörekotu yaği koyun soğusun hergün onu için.. bi de akşamlari çörekotu yağiyla 10 dk falan masaj yapin 1 hafta 10 gün falan düzenli kullanin inanin çok değişme oluyo...

Adsız dedi ki...

gögüs büyütmek için önerdiginiz rezene çayı ve dereoto ve yagın kaç gün kullanılcagını ve bırakınca eski haline döner mı lütfen aydınlatırmısınız

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

2 haftayı geçti başlıyalı ama bi büyüme olmadı lütfeb bu sayfayla ilgilenen birileri varsa bize yardımcı olsunlar ne kadar süre yapmamız gerekiyo

zafer sever dedi ki...

2 haftayı geçti başlıyalı ama bi büyüme olmadı lütfeb bu sayfayla ilgilenen birileri varsa bize yardımcı olsunlar ne kadar süre yapmamız gerekiyo ?
Yorumunu yazan arkadaşa cevap... Diğer yorumlardan da anlaşılacağı gibi, 2 hafta ve üzeri kullanımlarda etkili bir tarif.. Siz kullanmaya devam edin. Ama yukarıda yzan yorumlarıd okuyun lütfen. Kullanan kişiler ne şekilde kullandığını anlatmışlar..

Adsız dedi ki...

evet mersin yağı çok çok etkili ayrıca yanında farklı şeyler yiyip içmeniz gerekmiyor tek yapmanız gereken her gün ama her gün sabırla en az beş dakika masaj yapmanız burda önemli etken bir gün bile aksatılmaması ve her gün iki damladan fazla kullanılmaması ekstra destek içinde her banyonuzda çıkmadan önce soğuk su ile bir iki dakika göğsünüze masaj yapmak tüm bunları sabırla en az dört ay aksatmadan yaparsanız etkisini bu süreç içinde hızla görmeye başlarsınız tek kural bir gün bile aksatmamak

Adsız dedi ki...

değerli küçük göğüslü bayan arkadaşlar sizlere yüzde yüz etkili farklı bir kaç basit ucuz ve uygulanması bir o kadar kolay tarifler vericem ister hepsini uygulayın ister hoşunuza gideni alın ama sonunda lütfen bana dua edin ilk tarifimi daha öncede yazdım ancak tekrar etmekte fayda görüyorum yaklaşık fiyatı 5tl olan mersin yağını alın ve her gün aksatmadan her göğsünüze bir iki damla dökerek yaklaşık beş dakika masaj yapın bu masajda en etkili yöntemlerden biride iki göğsünüzün arasından boynunuza doğru yemek borunuza doğru yukarı aşağı masaj yapmanız bu gerçekten çok etkili ancak sonuç için bu süreç en az dört ay bununla birlikte her banyonuzda çıkmadan önce soğuk suyla göğüslerinize bir iki dakika masaj yapmanız bu tarifi aksatmadan her gün yapın ikinci tarifim ise çemen tozu 2-3tl lik alın 1tl ye de şerbetçi otu alın şerbetçi otunu kaynatın suyunu bir yere süzün suyundan 3-4 yemek kaşığı kullanacaksınız çemen tozunu yaklaşık 6 yemek kaşığı bu suyun içine dökün mersin yağınızdan 3-4 damla damlatın 3 yemek kaşığı zeytinyağı döküp hepsini cıvık olmayacak şekilde karıştırın eğer cıvık olursa çemen tozundan içine bir miktar daha katın arzuya bağlı isterseniz içine bir çay kaşığının dörtte biri kadar karabiberde koyabilirsiniz mersin yağınız yoksa sorun değil sadece zeytin yağıda olur bu karışımı ağzı kapalı cam bir kavonoza koyun çünkü epey uzun bir süre kullanabilirsiniz tek yapmanız gereken karışımı serin bir yerde ağzı kapalı muhafaza etmeniz karabiber ciltte tahrişe neden olduğu için bunu cilt tipinize bağlı kullanın yada bir kere yapıp deneyin öyle kullanın ancak karışımda etkilidir çemen tozunun kokusu iğrenç olduğu için kokusuna dayanamayanlar elinize bu karışımdan bir miktar alın gözlerinizi kapatıp dişinizi sıkın ve göğüslerinize ilk tarifte verdiğim gibi göğüsler ve göğüs arası boyun bölgesi dahil yaklaşık beş dakika masaj yapın masaj bitince soğuk suyla yıkayın tabii iyi yıkayın kokusu bayıltıyor soğuk suyla yıkarken de zaten yapılması gereken bir masajı da ister istemez yapıyorsunuz, dayanabilenler her gün yapsın muhteşem etkili yaklaşık dört ayda gözlerinize inanamayacaksınız hatta dayanıp hergün bu masajı yapanlar günde yine bir kerede mersin yağı masajı yaparlarsa bana dua üzerine dua gönderin kokusuna dayanamayanlar haftada bir yapsın ama her gün mersin yağını göğüslerinize ve göğüs arası boyun bölsesine yaklaşık beş dakikalık masajla sürün yaklaşık altı ayda sonuç alırsınız ama yine dediğim gibi uzun vadede olsa sonuç pozitif diğer bir tarifim ise bu karışımın içerisine karabiber koymadan yapıcaksınız nedenimi işte söylüyorum bu karışımla göğüslerinize yine beş dakika masaj yaptıktan sonra şeffaf bir jelatinle göğüslerinizi sarıp yaklaşık dört saat bekletmek bu bekleme süresi içerisinde dediğim gibi karabiber ciltte tahrişe neden olabileceği için sürede uzun olduğu için koymayın sonra soğuk su ile masaj yaparak yıkayın ne yaptıysam olmuyor diyen arkadaşlar bu tarifleri yapın ama sabırla her gün yapın kimi arkadaşlarda etki kısa sürede kimi arkadaşlarda uzun sürede olabilir ama en uzun süre altı ay her gün ki yapılması gerekenleri üç günde bir haftada bir yaparsanız yine etkili olur ama süresi uzun olur azami bir yıl buna inanın zaten bu sıkıntıdan kurtulmaya çalışıyorsunuz biraz gayret gösterin masajınızı aksatmayın hatta yapabilenler masajı on dakika da yapabilirler ne kadar gayret o kadar iyi netice

Adsız dedi ki...

arkadaşlar mersin yağı çemen tozu diyerek verdiğim üçlü tarifte yaş haddi yok yaşınız elli altmış olsa bile olsa yapın bu üçlü tarifin her birinde de yaş sınırı yok ve inanın altmış yaşındaki bir bayanda dahi etkili bu üç tarifi her yaşta bayan deniyor ve etkisini gördüklerini belirtiyorlar

Adsız dedi ki...

arkadaşlar mersin yağını ne sıklıkla yıkamamız gerekiyo

Adsız dedi ki...

yorumların hepsini okudum hemen hemen hepsinde pozitif sonuçlar var yalnız ben hangi tarifi yapacağım konusunda kararsızım en etkili ve en kısa surede sonuç veren yöntem hangisi lütfen bunuda paylaşırmısınız

busra sözen dedi ki...

gercekten mersın yağı ıse yarıyor 1 hafta oldu kullanalı ama buyume var masajı aksatmayın sakın!

Adsız dedi ki...

kaç baden büyüme oluyor altı ay gibi bir kullanımdan sonra

Adsız dedi ki...

ben mersin yağını kullandım 70 olan bedenim suan 80 tesekkkürler!

Adsız dedi ki...

bazı tariflerde mersin yağını masaj yaptıktan sonra yıkayın diyor bazılarda masaj yapın bırakın diyor hangisidir en doğru olan yada farkeder mi şimdiden teşekkürler arkadaşlar..

Adsız dedi ki...

2 ay oldu mersin yağına başlayalı ilk zaman büyüme oldu ama şuan aynı bi fark yok.masajdan ne kadar sonra yıkamak gerekiyo bilgilendirin lütfen yanlış bişeymi yapıyorum acaba

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu mersin yağı gerçekten etkilimi lütfen kullanan arkadaşlar paylaşsın ben şimdiye kadar çok şey kullandım hiçbir sonuç alamadım eğer bu etkiliyse hemen denicem teşekkürler

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu mersin yağı gerçekten etkilimi lütfen kullanan arkadaşlar paylaşsın ben şimdiye kadar çok şey kullandım hiçbir sonuç alamadım eğer bu etkiliyse hemen denicem teşekkürler

kimliksiz dedi ki...

.....valla cok met ettiniz bende denicem ama yan etki yapar diye korkuyorum....

kimliksiz dedi ki...

emzirenlerde kullanabilirmi,tesekkurler..

Adsız dedi ki...

tek merak ettiğim şu mersin yağı alıp başlayacağım fakat yağlı ürünler genelde kıllanma yapar.. kullananlara soruyorum böyle bir yan etki ile karşılaştınız mı?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu mersin yağını kullanıp gercekten memnun kalan arkadaş varsa yardımcı olabilir mi teşekkürler ...

Adsız dedi ki...

bayanlar ben daha henüz hiç bişe kullanmadım ama bir haftadır egzersiz yapıyorum böyle bitkisel şeyleri kullanırken egzersizlerinide yapın bence faydasdını görecekseniz hem mersin yagını sürdükten sonra bu egzersize başlarsanız dahada faydalı olacagına inanıyorum tekrar başarılar

Adsız dedi ki...

önceden çok güzel göğüslerim vardı 90 bedendi çocuğum oldu emzirdim göğüslerim birden çok küçüldü 75südyeni bile doldurmuyo çok üzülüyorum ameliyata iğnelere karşıyım bu mersin yağını çok merak ettim denicem faydasını görürsem yazarım

sevgi dedi ki...

önceden 90 beden göğüslerim vardı hamile kaldım dahada büyüdü çocuğum oldu emzirdim ilerleyen zamanlarda göğüslerim iyice küçüldü 75beden südyeni bile doldurmayacak şekilde yaşım 26 ve bu durum beni çok üzüyo ameliyata iğneye falan karşıyım bu mersin yağını hemen kullanmaya başlıcam inşallah bir sonuç alırımda sizinle paylaşırım

Adsız dedi ki...

merhaba çemenotu tozu,şerbetçi otu,mersin yağı,zeytinyağı karışımını bugün aldım ilkkez denıyorum.6 kaşık çemenotu şerbetçi otu söylenenden bıraz fazlakoydum çünkü sürülebılecek kıvamda değildi 5 dkk masaj yaptım streçledım fakat o karışım masaj yaparken yere döküldü parça parça peeling yapıyormuş gıbı doğrumu yaptım acaba?aydınlatırsanız çok sevınıcem

derya demir dedi ki...

merhaba çemenotu,mersin yağı,şerbetçi otu,zeytınyağı karışımı nı bugün yaptım.şerbetçi otu suyunu bıraz fazla koydum karışım sürülebılecek kıvamda değildi.streçle sardım masaj yaparken hep yere döküldü peeling yapıyor gıbı doğrumu yaptım acaba aydınlatırsanız sevınırım.

Adsız dedi ki...

ben çok zayıf ve göğüslerim çok küçük ne yapabilirim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben hangisini yapcagımı bilmiyorum çayı yapıp içicem masaj olarakta çemen otu şerbetçi otu mersin yagı bu karışımları yapsam olurmu çay olarak anason çayıda demişsiniz yani kısacası hepsini denesem olur mu bi zararı var mıdr lütfen cevap verirmisiniz teşekürler

Adsız dedi ki...

bu üç karışımlı kürü yapcam rezene çayına çörek otu damlatıp içicem anason çayınıda içsem yani bu tariflerin hepsini yapsam bişe olmaz dimi teşekürler cevap verirseniz sevinirim yada hangisini yapim hepsini denesem bi zararı var mı kızlar

Adsız dedi ki...

bu üç karışımlı kürü yapcam rezene çayına çörek otu damlatıp içicem anason çayınıda içsem yani bu tariflerin hepsini yapsam bişe olmaz dimi teşekürler cevap verirseniz sevinirim yada hangisini yapim hepsini denesem bi zararı var mı kızlar

Adsız dedi ki...

Bendenkullanıyorum mersin yağını masaj yapıyorum rezene ve anason dan birer çay kaaşığı demiyorum çörek otu yağıy la içiyorum bana göre büyüme var 4 ay yapacagim sonucu yazarim


Adsız dedi ki...

ben de bunu deneyecegm mersın yagı ile masaj yaparak ama faydasını gorursem sevnırım baska en faydalı en hızlı tarıf var ise yazmanızı isterım ii gnler tum ihtıyacı olanlara kolaylıklar

Adsız dedi ki...

bende kullanmak istıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

Ben de yukarıdaki yorumları dikkate alarak 3 hafta önce akşamları Mersin yağını masaj yaparak sürüp,çörek otu yağını rezeneye damlatarak içmeye başladım.Ayrıca çörekotunun göğüslere sürülürse göğüsü büyüttüğünü okudum.Umarım işe yarar...

kardelen dedi ki...

arkadaşlar bendede kücük poroglem yaşıyorum mersin yagı sadece sürmek içinmi kaçtane yag kullanacaz ne içecez salık açısında zararı varmı cevap

apex diye bir ürünü duydunuzmu gögüs büyütücü diye internetten bakınız

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bendede kücük poroglem yaşıyorum mersin yagı sadece sürmek içinmi kaçtane yag kullanacaz ne içecez salık açısında zararı varmı cevap

apex diye bir ürünü duydunuzmu gögüs büyütücü diye internetten bakınız

Adsız dedi ki...

mersin yağı ve anason çayını bugünden itibaren uygulamaya başlıyorum.sonuçlarınızı yazarsanız seviniriz kızlar.

Adsız dedi ki...

BURDA YAZILANLARA İNANDIM VE BENDE MERSİN YAGI VE REZENA ÇAYI NA BAŞLADIM AYNI ZAMANDA ANASON CAYINI DA İÇEREK İŞİMİ GARİNTİLEMEK İSTİYORUM KULLANMAYA BAŞLAYALI 2 GÜN OLDU ŞUAN BİR GELİŞME YOK AM AYAZILANLARA GÖRE 1 HAFTA VE 10 GÜNDE DEĞİŞME GÖSTERDİĞİ SÖYLENİYOR HERHANGİ BİR GELİŞME OLURSA BURDAN PAYLAŞICAM AMA TEK İSTEDİĞİM BURDA YAZILANLARIN DOĞRU OLMASI VE BU DERTTEN BU KADAR BASİT BİR YOLLA KURTULMAK DRVİDSM

Aylin Köstcekçi dedi ki...

Bence mükemmel bir çözüm.bende etkili bir büyüme oldu.Herkese tavsiye ediyorum arkdaşlar..hem sağlıklı hemde kolay bi yöntem bi kez denemenizde fayda olduğunu düşünüyorum :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yorumlarınızı okudum,ben de yaklaşık bi 20 gündür aktardan almış olduğum ısırgan otunu kaynamış suya bir iki tutam atıp 15 dk falan demledikten sonra süzüp biraz da ılık olmasını bekledkten sonra içine de 3-5 damla çörek otu yağı damlatıp içiyorum..ve arkasından da çörek otu yağıyla iyice yedirene kadar 10 dk falan masaj yapıyorum..bazı günler de süzmüş olduğum ısırgan otunun püsküsünü göğüslerime kompres yapıyorum.(masajla yediriyorum yani)..ilk günlerde hemen fark gözlemledim.. yanında bir takım egzersizler de yaptım.. yalnız en ufak bi düzenszlkte belirtiler kayboluyo.. bu da can sıkıyo.. kesin bi yol bulmak gerek.. bir de bu mersin yağı rezene ve çörek otu yağı olaynı deneyeyim diyorum..Allah yardm etsn hepimize... çünkü bayan olarak çok büyük bi eksiklik yaşıyoruz.. en azından 75 olsalar bile razıyım :((

Adsız dedi ki...

ben de mersin yağıyla masaj yapıp 1 saat beklettikten sonra yıkıyorum,yıkamadan yasam ne olur onu merak ediyorum ????bir de bu rezene çayına 5-10 damla çörek otu yağı damlatıp her akşam uyumadan içiyorum.daha başlayalı 2 gün oldu gelişmeleri yazıcam yine.herkes te paylaşsın lütfen.birbirmize destek olalımmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

bir de bunlara ek olarak egzersiz yapıyorum gün içinde ara ara ,akşamları da yaklaşık 30-60 dk olmak üzere ....

Adsız dedi ki...

merhabalar arkadaşlar.ben 33 yaşındayım ve malesefki sizinle aynı dertten muzdaribim.burada yazılan bütün çaylar, yağlar ve masajlar etkili, ancak hepside geçici çözümler malesef.hemde zannettiğiniz kadar 1, 2 beden farklar yaratmıyor. sadece süt kanallarında geçici bir genişleme yapıyor o kadar.size doğal yöntem olarak sadece sabah ve akşamları 10 ar tane veya yapabildiğiniz kadar şnav çekme önerebilirim, ama buda kalıcı değil, bıraktığınız anda eski haline dönecektir.kalıcı tek bir yöntm var, oda malesefki slikon protez.cesareti olanlar ancak bu şekilde tamamen kalıcı olarak kurtulabilirler. herkese sevgiler...

Adsız dedi ki...

Mersin yagini deniyorum 2hafta oldu bi degisme yok:(

Bunları Okudunuz mu ?

İzleyiciler