8 Eylül 2008 Pazartesi

DR AHMET MARANKİDEN BEHÇET HASTALIĞI İÇİN KİŞNİŞ

Behçet hastalığı, ağızda aftlar ve yaralarla başlayan, ama sadce kortizonla tedavi edilebilen bir hastalık. Ahmet marankinin behçet hastalığı için önerisi ;
KİŞNİŞ KÜRÜ: Kişniş maydonozun akrabasıdır. İster tohumlarını alıp kendiniz yetiştirin, maydonoz gibi tüketin. İsterseniz de aktarlardan alacağınız kişniş ile bir kür hazırlayıp 3 gün kullanın.
* Kişnişi havanda dövüp toz haline getirin. 1 çay bardağı kaynar suyun içine dökün ve 15 dak. bekletin. Sabah ve akşam 1 er çay bardağı için. 3 Gün sonra ağızdaki yaraların kaybolduğunu göreceksiniz.
Tepkiler:

10 yorum:

murat yıldırım dedi ki...

sayın hocam benim ağzımda da aft var yaklaşık 10 yıl önce sigarayı bırakmamla başladı ilk yıllarda gar gara türü ilaçlar kullandım etkisi olmadı şimdi her hangi bir ilaç kullanmıyorum sizin sayfanızı gördüm bu hastalık hakkında ne önerirsiniz şimdiden teşekkürler...

Adsız dedi ki...

aft için nöbet şekeri çok iyi gelir tecrübe edilmiştir aktarlardan bulabilirsin ayreten adaçayı gargarasıda çok iyi olur

bayram dedi ki...

sayın hocam behçet hastasıyım bacağımda kızarıklar ve şişmeler var. birde ağızımda aft var gözlerimde kızarıklar oluyor.önerinizi bekliyorum teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

merhaba sayın hocam 24 yasındayım ve 5 yıldır behcet hastasıyım. genel problemım muthıs bır halsızlık ve ateslenme donemlerındekı dız sısmelerıdır.yurtdısında ogrencıyım kontrollerımı de aksatmıyorum ama sosyal hayatımı cok etkılıyor. tavsıyelerınızı rıce ederım efendım.

ferhat dedi ki...

sayın hocam behçet hastasıyım ayağımda kızarıklar ve şişmeler oluyordu ist çapa araştımada teşhis koyuldu ve ilaç verdler şuan şişme olmuo ve daha önceden olan kızarıklıklar kahve rengi gibib ayağımda kaldı bide ağzımda aft var ama 10 günde bir çıkıo ve bir hafata sonra geçio önerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler

Adsız dedi ki...

hocam meraba kız kardeşim behçet hastası ağzında bikini bölgesinde yaralar çıkıyor kemikleri çok ağrıyor şiddetli baş ağrısı var bir ay önce tetiklerni yaptırdı 6 yıldır tedavi görüyor şu anda hastalığı ilerlemiş durumda kardeşim çok genç bunun içine yapabilriz ve annem içinde danışmak istioyorum annemde yüksek tansiyon var boyun köklerinde şiddetli ağrılar var 98 yılında bel fıtığından ameliyat oldu platin takıldı buna rağmen hangi doktora gitse ağrılarına çözüm bulunmuyor bunun içinde bizi aydınlatırsanız memnun oluruz..

hatice yıldırım dedi ki...

sayın hocam kızkardeşim behçet hastası 6 yıldır tedavi görüyor ama sonuç buamıyor ağzında ve bikini bölgesinde yaralar çıkıyor 1 ay önce yapılan tetkiklerde hastalığında ilerleme olduğu görülmüştür şiddetli baş ağrıları var bunun için bi çözüm öneriniz var mı bir de annem 98 yılında bel fıtığından meliyat oldu platin takıldı gittiği doktorlar ağzrılarına bi çözüm bulmadılar yüksek tansiyon hastası boyun köklerinde ve ayaklarında da ağrılar var kilosu fazla annem iöinde bi öneriniz var mı

Adsız dedi ki...

hocam selamün aleyküm beni abim behçet hastası 2007 nisan ayından buyana tedavisini alıyor ama kaydadeğer bir ilerleme sağlayamadık şimdiye kadar kolşisin kortizon immünsupresif bütün ilaçlar kullandık ama göz tutulumu devam ediyo yalnız kortizona cevap veriyor ağızdaki aftlar geçti ama göz ve eklem ağrıları devam ediyor özellikle şiddetli sırt ağrısı oluyor daha öncede mail attım ama sanırım ulaşmadı bize yardımcı olabilirseniz çok sevinirim biliyoruzki rabbim hiç bir şeyi sebepsiz yaratmamıştır bize vesile olabilmeniz dileğiyle allaha emanet olun.nehir_kysrl@hotmail.com

emel dedi ki...

hocam selamünaleyküm benim abim behçet hastası nisan 2007den bu yana tedavisini alıyor fakat kayda değer bir ilerleme alamadık eklem ağrıları göz tutulumu özellikle sırt ağrısı çok oluyor ağızdaki aflar geçti bir çok ilaç kullandık atakların araları baya açıldı ama sıkıntılarımız kortizonu kestiğimiz an tekrar başlıyor.Bize vesile olmanız dileğiyle Allaha emanet olun şimdiden teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

8 yıldır sle hastasıyım kortızon alıyorum kılo aldım fazlaca tedavı devam edıyor bıtkısel nasıl zayıflayabılırım