29 Eylül 2008 Pazartesi

Gül Suyunun Cilde Faydaları


Gül Suyunun Cilde Faydaları
Güzel,taze ve capcanlı bir cilt istiyorsanız, ciltteki kırışıklıklar için doğal çözümler arıyorsanız, ya da cilt lekelerinden şikayetçi iseniz sizlere doğal önerimiz, gülsuyu. Gül suyu ciltte mucizeler yaracak bir çözüm. Cildinize taelik ve canlılık kazandırdığı gibi, ciltteki lekerin yok edilmes ve kırışıklıkların azaltılmasında da oldukça faydalı. Şimdi sırayla cilt lekeleri,kırışıklıklar ve göz altı morlukları için gül suyunun faydalarını görelim.
Cilt Lekeleri İçin Gül Suyu : Her gün yüzünüzü gül suyu ile temizlerseniz, cildinizdeki lekelerin zamanla kaybolduğunu göreceksiniz. Ayrıca kayısı yağı ve gül yağını karıştırıp, cildinize kullandığınız zaman, cildinjiz gün boyu zararlı etkilerden de korunmuş olacaktır.
Cilt Kırışıklıkları İçin Gül Suyu: Yaşınız ilerledi ve zamanla ciltte kırışıklıklar oluşmaya başladı diye sakın üzülmeyin. Çaresi var elbette. Gül suyu mucizesine tanık olun ve tarifimizi dikkatle okuyun.
Gerekli Malzemeler  :
* 2 yemek kaşığı kil,
* 1 çay kaşığı gül yağı
* , 1 çay kaşığı kayısı yağı,
* 1 çay kayığı avokado yağı,
* 1 çay kaşığı buğday yağı,
Hazırlanışı ve Kullanım Şekli : Kilin içine diğer malzemleri katarak çamur haline gelene kadar karıştırın. Elde eetiğiniz maskeyi, göz ve dudak çevresi hariç, tüm yüzünüze sürün ve 20 dakika bekletilip yıkayın. Daha sonra cildinizi gül suyu ile temizleyin
Göz Altı Morlukları İçin Gül Suyu : Göz altlarını gül suyu ile temizlemek, göz altında oluşmuş yağ bezeleri, yorgunluk ve morlukların giderilmesine yardımcı oluyor.
Önemli Uyarı : Alacağınız gül suyunun doğal gül suyu olması gereklidir. Gül suyu alırken dikkat etmeniz gereken en önemli konu içeriğidir. Eğer gül suyunun içerik kısmında deiyonize su ve esanstan oluştuğu yazıyor ise, bu gül suyu sadece güzel kokusu için kullanılır. Cildinize bir fayda sağlamaz Cilt için kullanılacak gül suyunun içerik kısmında NATUREL/PURE ROSE WATER (Doğal Gül Suyu) yazılyor Olması gerekir.
Tepkiler:

60 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba, yazinizi okudum ve saf gul suyu kullanmayin dediniz. Saf gul suyu degilse, cilt icin tavsiye edilen gul suyu hangisidir? Bu konu hakkinda cok fazla bilgiye sahip degilim, yardimci olursaniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

gül suyunun saf olup olmadıgını nasıl anlıcazyaşım15 kullana bilirmiyim acaba yorum yazarsanız sevinirim(:(:(:(:

CanEe dedi ki...

adsız Canım saf qül suyu derken yani sadece qül suyu deqil misal yanına vazelin kayısı suyu falan karıştırarak cildine sür demek dolayısıyla saf qül suyu cilde zarar werir artı yasın nrml kullanabılırsın senı qormedım bılmem nasıl cılde sahıpsın ama senın yasındakılerın cıldı hasastr ne olursa olsun yanmasını ıstemem.

Adsız dedi ki...

meraba bende yeni aldım gercekde temizliyo denemenizi iterim balı birşeyde deyil ben çok tonik kulandım hiç biri işeyaramıyor

Adsız dedi ki...

meraba benm yuzumde sivilce var acaba gül suyu ile temizlersem gecermi veya bi yan etkisi olurmu yordımcı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

meraba benm yuzumde sivilce var acaba gül suyu ile temizlersem gecermi veya bi yan etkisi olurmu yordımcı olursanız sevinirim

BİTKİ MARKET dedi ki...

MRB. CİLDİNİZDEKİ SİVİLCELER İÇİN, SADECE GÜL SUYU KULLANMAK YETERLİ DEĞİLDİR. öNCELİKLE SİVİLCE PROBLEMLERİ İÇİN UYGUN CİLT BAKIMLARI KULLANMANIZ GEREKMEKTEDİR. GÜL SUYU EN SON TONİK AMAÇLI KULLANILMALIDIR.

Adsız dedi ki...

ben rosense nin gül suyunu kullanıyorum..saf olduğu yazıyor..yazınızı okudum saf gül suyu kullanmayın dediniz..peki neyi kullanacağız..bir şey daha sorucam ben pamugu ıslatıp üzerine birkaç damla gül yağı ekleyip yüzümü siliyorum acaba bu uygulama yanlış mı?cvp yazarsanı sevinirim

Adsız dedi ki...

ben rosense nin gül suyunu kullanıyorum..saf olduğu yazıyor..yazınızı okudum saf gül suyu kullanmayın dediniz..peki neyi kullanacağız..bir şey daha sorucam ben pamugu ıslatıp üzerine birkaç damla gül yağı ekleyip yüzümü siliyorum acaba bu uygulama yanlış mı?cvp yazarsanı sevinirim

orkun dedi ki...

merhabalar öncelikle başarılarınızın devamını dilerim sorum şu bende rosensenin gül suyu var 2 gün önce kullanmaya başladım cilt lekelerine geçirirmi veya buna başka ne ekleye bilirim şimdiden ilginize teşekkürler

orkun dedi ki...

merhabalar öncelikle başarılarınızın devamını dilerim benim sorum şu bende rosense gülsuyu var 2 gün önce kullanmaya başladım ciltteki lekelere faydası olurmu veya katkı olarak ne yapmam gerekir şimdiden ilginize teşekkür ederim iyi çalışmalar

Adsız dedi ki...

mrb yüzümda hafif lekeler warr acaba qül suyuu ii qelirmiki???

Adsız dedi ki...

merhabalar ben gül suyunu yüzüme günde 5-6 defa sürüyorum bi sorun olurmu öğrenmek istiyorm

Adsız dedi ki...

SÜPER BİRŞEY BENDE 10 GÜNDÜR KULLANIYORUM HEM LEKELERİ HEMDE AKNELERİ YOK EDİYOR YÜZÜM CANLANDI VE PÜRÜZSÜZLEŞTİ

Adsız dedi ki...

merhaba benim göz altımda yağ bezeleri var acaba bu gül suyunun faydası olur muu ?

nisa dedi ki...

cildimde kızrma sorunum var nasıl giderebilirim fondoten tarzı şeyler etki yapmıo önerebilceğiniz bi şey varmı..

Adsız dedi ki...

cilt kızarıklıklarına sütü pamuğa koyup bekletin

Adsız dedi ki...

mrblar bnm yüzümde izler var. gül suyu kullansam iyi gelirmi? cvp bkliorum ...

Adsız dedi ki...

merhaba ben ne kullanirsam kullaniyim aknelerim azalmiyor bitmiyor gülsuyu liomon yagi nede doktorlarin verdigi kremler 12 yasimdan beri sivilceliyim lütfen bana yardim edin cevap yazin lütfennnnnnnn ( yasi )

Adsız dedi ki...

merhaba ben ne kullanirsam kullaniyim aknelerim azalmiyor bitmiyor gülsuyu liomon yagi nede doktorlarin verdigi kremler 12 yasimdan beri sivilceliyim lütfen bana yardim edin cevap yazin lütfennnnnnnn ( yasi )

jestina_81 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
jestina_81 dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

selamlar,ben 21 yaşındayım ve yüzümde tam olarak sivilce diyemeyeceğim kabarıklıklar oluyor strese bağlı başladı ve geçmedi kullandığım bazı markaların ürünleri daha da çoğalttı.bebek pudurası ve saf gül suyunu karıştırıp merhem haline getirip yüzüme sürmem söylendi bilen varsa cewap bekliorum etkili midir??????

Adsız dedi ki...

yha gülsuyu derken çarşıda şişede satılanmı??????

Adsız dedi ki...

Gül suyunun sivilceyelere de iyi geldiği söyleniyor ... Bunun hakkında yorum yapmak isteyen var mı ?

fle dedi ki...

sivilcesi az olan arkadaş haftada 4 kez yapılacak bi maske var suna dmnkayann.. çok işe yarıo 1 çay kaşığı toz maya 1 tatlı kaşığı oksjnli su ve 1 tane büyük asprini karışt ve sür 20 dk bekle.. sonuçları görrsn.. sivilce problemi ciddn büyük olan arkadaşm bence bi doktora görn büyük ihtimalle roaccutane tedavisi önerecekt eer ciddiyse..

sibell dedi ki...

slm sibell ben 26 yasındayım cıldımde sıvılceler pürüzler kızarıklıklar var gül suyu yada bu maske işe yararmı lekeler gitmese olabılır ama kızarıklık ve pürüzlerin gitmesi için cok ugrasıyorum tafsiyeniz var mı cvp beklıyorum ,

Adsız dedi ki...

merhabalar bende gülsuyunu yaklasık 10gündür kullanıyorum süper etkisi var cildim canlandı ve prüzsüzleşti benim kulladnıgım gül suyu normal carsıda kolanya şişesinde satılan gülsüyundan. ama faydasını cok görüyoum tavsiye ederim

eva dedi ki...

mrh ben rosense diye marka gül suyu aldım başlacam inşallah faydası görürüm...arkadaşlar yorumlarınız için teşekkür ederim:)

Adsız dedi ki...

acaba kayısı suyunu nerde bulabilim?? gül suyu ile karıştırıp uygulamamızı söylemişsinizz..yorumunuzubekliyorumm (= (=

Adsız dedi ki...

kayısı suyunu nerde bulabilirimm yorum yazarsanız sevinirimmm :D:D

Adsız dedi ki...

ya benim yüzümde lekeler var gülsuyunun yararı olurmu gece yatmadan önce pamukla yüzümde gezdiriyorum günde kaç kere kullanmam lazım neolur yardım edin

clean dedi ki...

sadece gece pamukla temizlemen yeterli fakat gün içinde cildinin yağlandıgını kurudugunu ve kirlendiğini hissedersende uygulayabilirsin hiç bir yan etkisi olamaz bu doğal bi yöntem güvenle kullanın yararını çok gecmeden farkediceksiniz

Adsız dedi ki...

Kesinlikle çok işe yarıyor benim kırmızı sivilce lekelerim vardı 3 gündür kullanıyorum ve lekeler soldu cildim daha parlak ve güzel görünmeye başladı sonra kardeşim de denemeye başladı ..ben pamukla gece yatarken yüzüme sürüyorum faydası sabah kalktıgımda bellği oluyo zaten...iyi günler...

Adsız dedi ki...

merabalar benim cildimde kırmızı lekeler war expigment %4 lük sürdüm cildime sonra yan etki yaptı kırmızı lekeler olustu gül suyu kullansam gecer mi yada zararı olurmu yada ne yapmamı önerirsiniz cvplarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

meraba bn 3 gündür %100 gülsuyunu pamukla yüzme sryorum yaglı bir cildm var yasmda 16 cldimi temzledikten sonra(sabunla yıkayıp)gülsuyunu pamukla süryorum sivlce izlerm var pembe renktegecer diye kullanmaya basladm sizce bi zararı olurmu?yazımı okrsanız ltfen cvplarmısnz bu bnm içn önemlide... şimdiden teskkr edrm.=)

Adsız dedi ki...

saf gül suyu yazmışınız adını söylermisiniz

Adsız dedi ki...

ben 17 yaşındayım yüzümde güneş lekeleri var ne yaptıysam geçmiyo sizce ne yapmam lazım

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar Allahtan gül suyu demişler.. gece yatmadan once yuzunuzu guzelce sabunla temızeyın gülsuyunuda tonık yapın içine kayısı yağı veya limon karıstırın.. ama sunu unutmayın gül suyu asla sıvilceleri yok etmez bunu kullanıp 10 gün sonra sivilcelerim gectıı dıe beklemeyın..eger sıvılce rahatsızlıgınız varsa bıldığınız iyi bir cildiye ye gidin..bana roacctune vermişlerdi gercekten ilk baslarda kotu olup yuz kusuyor herşeyi ondan sonra toparlıyor.doktorunuz yasarsa mutlaka kullanın..en güzeli herzaman bilimdir unutmayın..

Adsız dedi ki...

mrb ben 19 yasında yım yanak kısmımda kızarıklıklar var 4 5 tane çok zor geçiyorlar cildim yağlı bana önerebileceğiniz birşeyler var mı??

Adsız dedi ki...

benimde göz altı morluklarım var gül suyu fayda eder mi bilmiyorum göz altı için kullanan var mı faydasını gördünüz mü?16 yaşındym. lütfen yardımcı olun

Adsız dedi ki...

sivilceler için kükürt sabunu çok iyi geliyor 10 güne geçiyoru ma nelekelr için ne yapabilirim??

Adsız dedi ki...

Ben 21 yaşındayım yüzümde güneş lekeleri var az sayıda sivilce çok gözenek var normal satılan gul suyu aldım kullanıyorum gözenek ve lekelere iyi gelir mı ya da başka birşey karıştırıp sürmem gerekir mi ???? Beni bilgilendirseniz çok sevinirim.

Adsız dedi ki...

kızlar ben 13 yaşındayım 1-2 dk önce yüzüme gül suyu surdüm burnumun üstünde çok fazla yağlanma var gül suyunu cildime sürdükyen sonra burnumdaki yağlan manın kalktığını hissettim tabi bu uzun sürermi bilmiyorum acaba bu yaptığım doğrumu veyatta kullanmaya devam edrsen yüzümde bir tahriş meydana gelirmi bunu sizlere danışmak istiyorum lüfen yrdm edin sizden msj bekliyorum

Adsız dedi ki...

ben gül suyunu yüzüme sürdüm ve yüzümdeki kaşların arası acayip gerginleşti bana yrd edinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

CLİCKBANK dedi ki...

gülsuyu cildi temizleek için çok idealdir. Fakat günlük olarak nemlendirici krem de kullanmanız gerekir. yaşınıza ve cilt tipinize uyugun bir nemlendirici, ciltteki gerginliği alır ve cildinizin rahatlamasını sağlar.

Adsız dedi ki...

bu saf güş suyu markette satılan kolanya şişesinde ki mi yaa

Adsız dedi ki...

gül suyu yüze çok iyi geliyor ben çok yararını gördüm herkese tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

merhaba gül suyu göz altı morluklarına iyi gelir demişsiniz nasıl ve kaç gün kullanmam gerekiyo yazarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

siz buraya saf gül suyu kullanmayın demişsiniz acaba bu sadece kırışıklık içinki formül için mi geçerli yoksa akneler için de mi saf gül suyu kullanmayacağız?bana herkes saf kullan diyo ama acilen cevabınızı bekliyorum nolur hemennnnnn..........

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BENDE SAF GÜL SUYUNU KULLANIYOM ACABA ZARAI VARMIII LÜTFEN CVP YAZINN ŞİMDİDEN TŞKLER

şşş dedi ki...

arkadaşlar bende saf gül suyunu aldım daha kullanmadım acaba nasıl kullanırsam zararı olmaz lütfenn cvp şimdeden tşkler

şşş dedi ki...

arkadaşlar bende saf gül suyunu aldım daha kullanmadım acaba nasıl kullanırsam zararı olmaz lütfenn cvp şimdeden tşkler

Adsız dedi ki...

Hangi gulsuyu kullanicam, isim lutfen!

Adsız dedi ki...

KESİNLİKLE ETKİSİNİ GÖRECEKSİNİZ..BİTKİSEL TEMİZLEYİCİYİ YÜZÜNÜZE SÜRÜP 5 DK SONRA DURULAYIN İYİCE.KURULAYIN YÜZÜNÜZÜ VE SAF OLMAYAN GÜL SUYUNU AVUCUNUZA DÖKÜP BİR KEREDE YÜZÜNÜZÜN TAMAMINA SÜRÜN BUNU AKSAM UYUMADAN YAPIN GÜLSUYU YÜZÜNÜZDE KENDİ KURUYUP KALSIN SABAHDA UYANINCA YÜZÜNÜZÜ YIKADIKDAN SONRA 30 FAKTÖRLÜ GÜNEŞ KREMİNİ SÜRÜN ..BUNU ALIŞKANLIK HALİNE GETİRİP HERGÜN AKSATMADAN YAPARSANIZ YÜZÜNÜZÜN PARLADIĞINI CANLANDIĞINI GÖRECEKSİNİZ LEKELERİNDE ÖNCEKİ KADAR BELİRGİN VE KÖTÜ GÖRÜNÜMÜ KALMAYACAK..21 YAŞINDAYIM DOKTOR TEDAVİSİ GÖRDÜM 3 YIL GEÇMEDİ TELEVİZYONDA ÇIKAN UZMANLARINDA HER DEDİĞİNİ YAPTIM AMA BU UYGULAMADAN ALDIĞIM FAYDAYI HİÇ BİŞEYDEN ALAMAMIŞTIM.DEVAMLI YAPIN BİR GÜN BİLE AKSATMAYIN HIZLI ÇÖZÜMLER BEKLİYORUZ AMA ÖYLE BİR ÇÖZÜM YOK İLK GÜNLERDE CİLDİNİZ PARLAR HAFİF OLAN KIRIŞIKLIKLAR AÇILIR SONRA LEKELER BİRAZ DAHA BELİRSİZLEŞİR..YÜZÜME FONDÖTEN SÜRMEDEN BAKKALA BİLE ÇIKAMAZDIM İĞRENÇTİ YAKINDAN YÜZÜM LEKE SİVİLCE AMA ARTIK FONDÖTEN HAYATIMDAN ÇIKARDIM HİÇ KULLANMIYORUM ÇÜNKÜ YÜZÜMDE GEÇMİŞİN LEKELERİ KALSADA CİLDİM TAZE PARLAK VE LEKELER BELİRSİZ.1.5 AYDIR DÜZENLİ KULLANIYORUM.

Adsız dedi ki...

evet zamanla gittigini göreceksiniz bende ortalama 4haftaya yakindir uyguluyorum ve gitti gibi bir görünümü var. yani cok memnunum.

Adsız dedi ki...

clemantine adında internetten bulabileceğniz sabun markası var.. sivilceli ciltlere özellikle çam katranı sabununu tavsiye ederim...ben bu sabunla kurtuldum :)deneyın kızlar

Adsız dedi ki...

saf gül suyu kullanmayın demişsiniz tek olarak kullanıldığında mı cildi tahriş
ediyor lütfen acil cevap kafam karıştııııııııııııı

Adsız dedi ki...

saf gül suyu kullanmayın demişsiniz tek olarak kullanıldığında mı cildi tahriş
ediyor lütfen acil cevap kafam karıştııııııııııııı

zafer sever dedi ki...

Alacağınız gül suyunun doğal gül suyu olması gereklidir. Gül suyu alırken dikkat etmeniz gereken en önemli konu içeriğidir. Eğer gül suyunun içerik kısmında deiyonize su ve esanstan oluştuğu yazıyor ise, bu gül suyu sadece güzel kokusu için kullanılır. Cildinize bir fayda sağlamaz Cilt için kullanılacak gül suyunun içerik kısmında NATUREL/PURE ROSE WATER (Doğal Gül Suyu) yazılyor Olması gerekir.