14 Kasım 2008 Cuma

İBRAHİM SARAÇOĞLU BOYUN FITIĞI VE BE FITIĞI İÇİN KIRKKİLİTOTU KÜRÜ

Kırkkilitotu, diğer bilinen adıyla atkuyruğu bitkisi, bel ve boyun fıtığı için çok iyi bir şifa kaynağıymış. Bunu söyleyen kişi, tabiki İbrahim Saraçoğlu. Hemen kürümüzü anlatmaya başlayalım.

GEREKLİ MALZEMELER: 1 su bardağı su
2-3 yemek kaşığı atkuyruğu (kırkkilitotu)
HAZIRLANIŞI VE KULLANIM ŞEKLİ : 2–3 Kırkkilittunu suyun içinde 5 dak. kaynatın. Ilımaya bırakın. Ilık olarak bu bitki lapasını bel ve boyun fıtığı olan bölgeye lapa şeklinde sürün. Bitki lapasının ılık olmasına dikkat edin. Bu kürü 2-3 hafta uygulayın.
ETİKETLER: İBRAHİM SARAÇOĞLU ATKUYRUĞU BİTKİSİ, KIRKKİLİTOTU, BEL FITIĞI İÇİN KIRKKİLİTOTU, BOYUN FITIĞI İÇİN KIRKKİLİTOTU

Tepkiler:

11 yorum:

melkedonmez dedi ki...

kalp tansiyon ve şeker hastalarına zararı olur mu

melkedonmez dedi ki...

kalp tansiyon ve şeker hastalarına zararı var mı

umut dedi ki...

paylaşım için teşekkürler

yunus6314 dedi ki...

Bende hem bel hemde boyun fıtığı var.Belimdeki ağrılar ayak topuğuma kadar vuruyor.Bu kür sürülen yerde ne kadar süre kalacak.Sürüldükten sonra yüz üstü uzanıp beklemelimiyiz.Daha detaylı bilgi istiyorum...

yunus6314 dedi ki...

Bende hem bel hemde boyun fıtığı var.Belimdeki ağrılar ayak topuğuma kadar vuruyor.Bu kür sürülen yerde ne kadar süre kalacak.Sürüldükten sonra yüz üstü uzanıp beklemelimiyiz.Daha detaylı bilgi istiyorum...

hamza dedi ki...

iyi günler bende boyun ve bel fitigi var agrilari ayak tabanlarima kadar indi doktora gittim filimlere baktilar sinirlerde sinir sikismasi var amaliyat gerekli diyorlar amaliyat oluyummu ne önerirsiniz verdiginiz kürü uygulasam faydasi olacakmi sürünce ne kadar kalacak sürülen yerde detayli bilgi verirseniz memnun kalirim yardiminizi bekliyorum saygilarimla tesekkürler

Adsız dedi ki...

atkuyruğu otu saç dökülmesi ve diş eti hastalıkları, diş ağrısına birebir. Ben eczanelerde satılan Nutraxin' in atkuyruğu çayını demliyorum (1 yemek kaşığı at kuyruğu üzerine 1 su bardağı su ilave edip 15 dk. ağzı kapalı bir şekilde demlenmeye bırakıp sonrada süzülerek içiyorum ).Çok iyi geliyor. Tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

atkuyruğu otu saç dökülmesi ve diş eti hastalıkları, diş ağrısına birebir. Ben eczanelerde satılan Nutraxin' in atkuyruğu çayını demliyorum (1 yemek kaşığı at kuyruğu üzerine 1 su bardağı su ilave edip 15 dk. ağzı kapalı bir şekilde demlenmeye bırakıp sonrada süzülerek içiyorum ).Çok iyi geliyor. Tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

hamileyim bel agrım var şiddetli bu kürü uygulayabilir miyim acillll lütfen cevap verin

zafer sever dedi ki...

Sayın okurumuz.. Hamilelerin bitki kürü kullanması kesinlikle çok sakıncalıdır. Hamilelik ve emzirme döneminin ardından kullanmanız sizin ve bebeğinizi sağlığı açısından çok daha uygun olur. Geçmiş olsun..

Adsız dedi ki...

Ben bu kuru uyguluyorum ve gercekten agrilarim cok azaldi. Ancak bu bitkiyi pelte kivamina getiremiyorum. Daha cok icilecek gibi sivi oluyor. Acaba yanlis mi yapiyorum? Lutfen cevap verin