Paylaşmak Güzeldir

12 Mart 2009 Perşembe

SAĞLIKLI FORM TUTMANIN YOLLARI

Kilo porblemi olanlar için, en elzem konu, bir an evvel fazla kşlolarından kurtulmaktır. Eğer 1 ayda 10 kilo ve üzerinde kilo vermeyi düşünüyorsanız, mutlaka bir beslenme ve diyet Uzmanı ile görüşmenizi tavsiye edeceğiz. Eğer ayda 2–3 kg gibi sınırlı vermek niyetindeyseniz, bu yazımızı okuyabilirsiniz.

* Diyet yapmaya karar verdiğinizde, görünür bir yere, sizi motive edicek bir yazı yazın. En güzel çıktığınız fotoğrafı da yanına eklemeyi unutmayın.
* İlk olarak ne kadar kilo vermek istediğinizi aklınıza koyun.
* Porsiyonları küçülterek, kendinize çok faydalı olabilirsiniz. Belli bir süre sonra, porsiyonlarla birlikte, midenizde küçülecektir.
* Canınız tatlı isterse, lolipop yemeyi deneyin. Kalorisi düşük olduğundan çok işe yarayacaktır.
* Kendinize uygun diyeti seçin. Bizim sizler için önereceğimiz diyet 3 ayda 15 kilo vermenizi ve bu kilo vermenin kalıcı olmasını sağlayacak bir diyet.
3 AYDA 15 KİLO VERDİREN DİYET
* Her sabah, kahvaltıdan önce 1 bardak ılık su ve çok abartılı olmayan bir kahvaltı.
Ara öğün ; 1 ya da 2 porsiyon meyve
Öğlen, yemekten önce 2 bardak su ardından ekmeksiz karbonhidrat ve sebze ağırlıklı yemek.
Ara öğün; yulaf içerikli yiyecekler ya da yoğurt
Akşam ,bol yeşilliği bulunan salata , 1 dilim ekmek ve sebze yemeği
Yatmadan önce bitki çayı ya da süt.
Diyet süresince, bol egzersiz ve su.

Tepkiler:

0 yorum: