1 Temmuz 2009 Çarşamba

İSTENMEYEN TÜYLERE KESİN ÇÖZÜM YOLU DOĞADAN

Nette gezerken görüdüğm bu formülü sizlerle paylaşmak istedim. Yazılana göre, aşağıda tarifini vereceğimiz, formül, 1 haftalık bir uygulama sonrasında, istenmeyen tüylerden sonsuza kadar kurtulma imkanı sağlıyor.

GEREKLİ MALZEMELER :
* 1 adet soğan,
* 1 diş sarımsak,
*Siyah merhem ( aktardan alınacak)
HAZIRLANIŞI VE KULLLANIM ŞEKLİ : Soğanı, kısık ateşte, yanacak kadar, közleyin. Sarımsağırı, rendeleyin. Siyah merhemle, sarımsarı karıştırın. Tüylerin üzerine, ince bir tabaka halinde sürün. En üste, yakılmış soğanımızı kapatarak, öylece yarım saat bekleyin. Bu işlemi bir hafta boyunca her gün tekrarlayalım. Bazen bu süre tüylerin direnmesine göre uzayabilir. 1 haftanın sonunda, sitenmeyen tüylerinizden tamamen kurtulacaksınız.
Tepkiler:

78 yorum:

nisa dedi ki...

deneyen yok mu ya?

Adsız dedi ki...

sarımsak saç çıkarır diye biliyodum ben ama... deneyen varsa lütfen sonucunu paylaşsın bizde boşa uğraşmayalım çok sorun yaşıyorum zaten tüylerle :(((

Adsız dedi ki...

deneyne yok mu denemeye korkuyorum ya daha kötü olursa diye her şeyide aldıkm
yapıcam ama çok karasızım offff

Adsız dedi ki...

kimse denemedi mi her şeyi aldım yapıcam ama korkuyorum daha kötü olur diyedeneyen varsa bir şey desin lütfennnnnnnnn

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende aldım ama deneyen yok mu uygulucam ama korkuyorum daha kötü olur die lütfen cvp bekliyorum (ooffffffffff)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar deneyen yok mu yaaaaaaaa..

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar hepiniz malzemeleri almışız diyorsunuz da bu tam olarak nasıl kullanıldığını tarif etmemiş ki ne kadar süre kalacak mesela tüylerde bu merhem tam ayrıntılı anlatılsa ben denerim sizede etkisi oldumu olmadımı söylerim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hala deneyen yokmu. biz denedik gerçekten çok etkili sizde deneyin. tavsiye ederim. kolay gelsin. istenmeyen tüylere son :)

Adsız dedi ki...

şahsen ben denedim mükemmel bir çözüm bunu çıkarandan Allah bin kere razı olsun çoooooooook işşe yarıyo anlatamam...herkese tavsiye edrim!

fatoş dedi ki...

arkadaşlar uygulayacağımız alan tüylümü olacak alınmış mı olacak uyguladık memnunum diyen arkadaşım ayrıntılı nasıl yaptığını anlatırmısın

Fatih Kutlu dedi ki...

selam arkadaşlar ben bu akşam deneyeceğim size bir hafta sonra yazacağım herkezn derdi bu inşallah çözüm verr

Adsız dedi ki...

hergün ayrı ayrı mı yapılcak bu karışım hergün için karışıma bir sarmısakmı koyulcak sarmısak ya çoğaltılsa kafam çok karıştı denenmek istiyorum ama bi yandan da korkuyorum sarmısak çoğaltırsa diye admin yapılışı tam olarak, iyi anlıycamız şekilde anlatırsan çok memnun olurum şimdiden teşekkür edrim...cvp bekliyorumm

Adsız dedi ki...

ya of ya şunu tam olarak anlatırmısın admin rica etsem lütfen

BİTKİ MARKET dedi ki...

bu karışımı hergün yani 7 gün boyunca hazırlamanız gerekecek. Sarımsak sadece 1 diş kullanılacak. 7 gün boyunca aynı karışımı hazırlayıp söylenilen şekilde uygulamanız gerekmektedir.

Adsız dedi ki...

bende denicem ama tam olarak anlatılmamış burda.. bu karışımı yapıp uygulayacağımız yerde tüyler alınmış mı olucak alınmamış mı?? acil cwp lütfeen!

BİTKİ MARKET dedi ki...

tüyler alınmamış olacak

dilek dedi ki...

ben tüyler alınmış olarak biliyorum ve o şekilde deniyorum bu ilk günüm sonuç alırsam sizinlede paylaşırım ama ben umutluyum.

Adsız dedi ki...

selam ben almanyadan katiliyorum, bu siyah merhemi nerden bulabilirim?? eczaneden alsam olurmu?

CLİCKBANK dedi ki...

TÜRKİYE BİTKİSEL ÜRÜNLER SATAN AKTARLAR VE LOKMAN HEKİMLER VAR . ECZANELERDE OLDUĞUNU PEK DUYMADIM. AMA YİNDE SİZ ECZANEYE BİR SORUN. EĞER ORADA DA BİTKİSEL ÜRÜNLER SATAN YERLER VAR İSE, (YANİ AKTAR GİBİ OLANLAR) ONLARDAN TEMİN EDEBİLİRSİN... KOLAY GELSİN. EĞER UYGULARSAN VE SONUÇ ALIRSAN MUTLAKA BURADAN DA PAYLAŞMANI RİCA EDİCEM...

Adsız dedi ki...

karamerhem eczaneden alabilirsin ben aldim bende belcikadayim ...

Adsız dedi ki...

anlamadım soğanı nasıl koycaz

Adsız dedi ki...

ben 15 yaşındayım bende de işe yarar mı bir de soğanı kapatma kısmını pek anlamadım açıklayabilir misiniz?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu forfulden olumlu sonuç alan varsa ve bunu paylaşırsa cok sevinirim teşekkurler

Adsız dedi ki...

hiç deneyip sonuç alan varmı

Adsız dedi ki...

deneyip yorum yazan arkadaşlar olucaktı neredeler ayrıca sarmısak kaş ve saç sıkarsın diye kullanınlır burda tam tersi bi durum söz konusu sizcede çelişki yomu ne derdsiniz kullanan arkadaşlar bişey yazında bize net olalım...

en'siz dedi ki...

yüz bölgesinde kullanımı uygunmu ben 10 yıldır çekiyorum bi faydası dokunurmu bir umut ışığı olabilirmi...

Adsız dedi ki...

ben sarımsagı kaşımı uzatmak ıcın kullanıyorum sımsıyah kıl cıkartıyo bence bu formulun ıse yarıcagını sanmıyorum:(

Adsız dedi ki...

ben denedim gerçekten kalıcı bir çözüm düğünüm vardı yaptm çok memnun kaldım tavsiye edrim.

hatice dedi ki...

kullananlar tam olarak nasıl kullandığını anlatırsa ayrıcalığıyla sevinirim mesala bütün bölgelerdeki tüğlere oluyormu birde soğan nasıl olacak tam olarak yaplaraklarını tek tek ayırıyormuyuz acaba

Adsız dedi ki...

denedim hiçbir işe yaramıyor

Adsız dedi ki...

denedim tam çözüm korkmadan sizde deneye bilirsiniz rahat olun anlatıldığı gibi karışımı yapın ve tüylerin üzerine sürün ve közlenmiş soğanları üzerine kapatın ve yarım saat bekleyin zaman dolunca yıkayın 1 hafta devam edin ve sonuçtan sizde memnun kalacaksınız,herkeze kolay gelsin ben yaza hazırım ya siz korkma sende dene.

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar lütfen gerceği söyleyelim ve soğanlar nasıl uygulanıyor yaprak olarakmı koyuyoruz lütfen hemen cevap bekliyorum

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR SOĞANI YAPRAK HALDE KÖZLÜYORSUNUZ VE MERHEMLİ SARIMSAKLI KARIMI SÜRDÜKTEN SONRA ÜSTÜNE KAPATIYORSUNUZ.SOGAN VE SARIMSAK ZATEN ACI VE YAKICI BİR MADDEDİR.DERİ ALTINDAKİ TÜYLERİ YAKARAK SİZE İSTEDİĞİNİZ SONUCU VERECEKTİR...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende bugün denedim ama cok pis kokuyor devam etmekte kararsızım ne yapmalıyım.

Adsız dedi ki...

Arkadaslar ben azeriyim siyah melhem aktar neki ben onu anlamadim lutfen o nasil bi sey bana anlata bilirmisiniz? size onceden tesekkurlerimi bildirirem cox sag olun lutfen mene cevap verin

zafer sever dedi ki...

siyah merhem eczanelerde veya bitkisel ürünler satan mağazalar (aktar)da bulunan bitkisel bir merhem türü..

Adsız dedi ki...

SİYAH MERHEM NE KADAR OLUCAK ŞU TARİFİ TAM OLARAK VERİRSENİZ HEMEN YAPICAM LÜTFEN TAM TARİFFF

ozgur dedi ki...

merhaba arkadaşlar deniyenlere soruyorum bu ölcu bır tüp kara melheme göremi ayarlanıyor???

Adsız dedi ki...

Ahmet Maranki’nin istenmeyen tüylere karşı oluşturduğu kür; bu kür vücuda sürülerek uygulanmaktadır. 1 adet kuru soğan közde pişirilir. Daha sonra sarımsak ve siyah merhem bir kapta karıştırılır ve istenmeyen tüylerin üzerine sürülür. Bu bölgeye közlenmiş kuru soğan koyulur ve bir süre bekletilir. Bu kürü bir hafta boyunca düzenli uygulamanız halinde kısa bir süre sonra tüylerinizde azalma olduğunu gözlemleyeceksiniz.

Adsız dedi ki...

genitel bolgelre uygulanabılıyor mu kulanan var mı?

Adsız dedi ki...

xxxxx deneyenipte memnun kalanlara soruyorum soganı illa ateştemi közlemek gerekiyor fırında közlense olmaz mı ?xxxxxxxxxxxxxx

Adsız dedi ki...

hiç zannetmiyorum yalandır bu kadar basit olamaz

Adsız dedi ki...

Selamin aleyküm arkadaslar... ben bunun ise yariyacagini düsünmüyorum ki güya deniyen arkadaslarimiz bence sadece reklam amacli sunmuslar yorumlarini... ben yaza hazirim ya sen filan... ben 5 senedir tüylenme problemi yasiyorum hormonlarim bozuk calistigi icin... hormonlara iyi gelen... yarim zencefili (zebzesini) ince halkalara kesin bir limonuda ayni sekilde halka kesin... bir sürahinin icine koyun bunlari taze nane hormonlara cok faydali bir kac yaprak taze nane atin kaynar suyla sürahiyi doldurun ve üzerini kapatin... bunu aksam yatmadan yapin sabaha kadar durup özlessin... kesinlikle kilo verdiriyor ve bu soguk havalarda kolay kolay hasta nezle grip fln olmazsiniz... tüylere gelince ufak bir tasin icine bir limon sikin ve icine tuz dökün tüyleri kökünden agda, cimbiz veya epiladyle alin.. aldiktan hemen sonra limon ve tuz karisimini masaj yaparak sürün.. 15 dakika bekletin yikayin... birdaha cikmiyor desem yalan olur ama azaliyor ve coook geciktiriyor tüylerin tekrar cikmasini ben yüzümdeki dogun tüyleri 3 güne bir alirken simdi 2 haftaya bir aliyorum...
allah yardimciniz olsun sorunun agirligini yasiyorum...
selaminaleykum...

arzu dedi ki...

Yüzdeki ayva tuglerinede uygulani mi bu yöntem sayın admin..

zafer sever dedi ki...

Yüzdeki ayva tüylere uygulanır mı diye soran bir okurumuz var. Eğer diğer tüylere uygulanabiliyor ise, ki onlar çok daha köklü ve kalın tüyler... Yüdeki ayva tüylere de uygulanabileceğini düşünüyorum..

Adsız dedi ki...

Ben gittim tüm malzemeleri aldım ama tam bir ay sürdü dememedeki sonuç almam ve 3 ay oldu inanın vücudumda hala tek bir tüy yok inanın..
Ama daha ileride çıkarmı bilmiyorum sonuç mükkemmel arkadaşalr :)))

Adsız dedi ki...

denemekte fayda var ama bu sogan olayi kafami karistirdi..bir sogan mi kullaniliyor? mesela tüm bacaga uygulama yapilirken..

Adsız dedi ki...

Dotgundur deniyorum hicbir belirti yok hala ayni dalga gecmiyorsunuzdur insaallah tuyleri alip yapsak bunu daha etkili olurmu acaba sarimsak bir dis ama siyah merhemi goz karari koyuyorum dogrumu yapiyorum acaba CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM simdiden TESEKKURLER

Adsız dedi ki...

Dotgundur deniyorum hicbir belirti yok hala ayni dalga gecmiyorsunuzdur insaallah tuyleri alip yapsak bunu daha etkili olurmu acaba sarimsak bir dis ama siyah merhemi goz karari koyuyorum dogrumu yapiyorum acaba CEVAP VERİRSENİZ SEVİNİRİM simdiden TESEKKURLER

Adsız dedi ki...

4 gundur yapiyorum hic belirti yok killari alip yapsak daha etkili olurmu srimsak bir dis kremi goz karari koyuyorum dogrumu yapiyorum cevap verirseniz sevinirim tesekkurler

zafer sever dedi ki...

tüyleri aldıktan sonra yapılıyor

Adsız dedi ki...

Krem de bir tup mu yine goz karari koymaya devam mi ediyim tesekkur ederim cevap icin

Adsız dedi ki...

Krem de bir tup mu yine goz karari koymaya devam mi ediyim tesekkur ederim cevap icin

Adsız dedi ki...

Krem bir tup mu olucak yoksa goz karari yapmaya devammi ediyim cevap icin tesekkurler

zafer sever dedi ki...

o günkü kullanımıza yetecek kadar

özlem dedi ki...

deneyen varsa yazsın çok ilginç ama çalıştığım dönemde kız arkadaş çocukken başında saç kıran olduğunu doktorların tedavi edemedğini tanıdığın KARA MERHEMİ KAFANA sür dediğini bir süre sonrada çok güzel saç uzadığını anlatmıştı kara merhem ....sarımsakta direnci kuvvetlendirir onuda uzatır diye duyarız bir araya gelince ekipmi olmuşlar.?

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar kulaktan dolma yöntemleri denemeyin kökten çözüm derken kökleri kuvvetlendirirsiniz maazallah :D makineyle alın yada tüyü dökücü kremler var üstüne'de kılları geç çıkartan yağlar var onu sürün yeter şahsi kullanan olarak tüylerim en erken 3 haftada çıkıyor.. ince tüyler içinde bi tavsiyem var güneşe çıkmadan önce ince tüylerin üstüne bildiğiniz yara için oksijen suyu sürün güneşte yarım saate yakın durun tüylerin sarardığını göreceksiniz istiyorsanız araştırın bunu bilmeyen yok...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben de çok kararsızdım.yüzüme birşey olur diye çok korktum. ama risk almak istedim. bugün uyguladım,,bir hafta daha kullanacam ama ilk günden çok kötü yandı yüzüm öbür dünyaya gittim geri geldim merhemin kokusu berbat.çok yakıyo bu kür dayanmanız gerekiyor biraz inşallah güzel sonuç alırsam. size hemen haber verecem bu gün ilk günüm bakalım nasıl olacak.

Adsız dedi ki...

Daha cok uzuyo

Adsız dedi ki...

İstenmeyen tüylerden oldukça muzdaribim. BenBioder' i kullanıyorum ve bu memnuniyetimi herkesle paylaşmak istiyorum. Özellikle Serum ürünlerinin ayda 3 kere kullanılması ve yanında bulunan cildi nemlendiren kremi, kokusu... İstenmeyen tüy problemi olan herkes kullanmalı bence.Gerçekten etkili ve kesin çözüm sunuyor. Yüz ve vücut için ayrı ayrı ürün seçenekleri mevcut hepsi de gerçekten oldukça kaliteli.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu karışım tüyler alındıktan sonra mı sürülüyor anlamadım

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu karışım tüyler alındıktan mı sonra sürülüyor bir de benim tenim hassas alerji yara falan yapmaz değil mi bilen varsa lütfen yazsın denemek istiyorum.

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BAKIN BOŞVERİN BU SAÇMA KARIŞIMLARI YA DELİDİNİZMİ SOĞAN KIL ÇIKARIR ÇÖZÜMMÜ İSTİYORSUNUZ ALIN ÇÖZÜM DENEDİM VE KILARIM BİTTİ 4 AYDA KÜKTEN HÜREM YAĞI OTU BAKIN İNTERNETTEN SİPARİŞ VERCEKSİNİZ KULANIŞINA GELİNCE BİLDİĞİNİZ AĞDA MAKİNESİ YA DA HAZIR AĞDA BANDI VEYA NORMAL AĞDA KILLAR KÜKTEN ALINACAK BAKIN SAKIN JİLETLE UYGALAMAYIN YAN ETKİ YAPIYO TÜYLER DAHA KUVETLENİYOR TÜYLERİ KÜKTEN ALDIKTAN SONRA HÜREM YAĞI OTU SÜRECEKSİNİZ 4 VEYA 5 GÜN YATMADAN ÇNCE 15 DAKİKA EMDİRİN İYİCE EYER SORUN OLMASA SABAH YIKARSINIZ DAHA ETKİLİ OLUR ZATEN 6 TÜPTÜR VE BU KILLAR ÇIKANA KADAR TEKRAR UYGULAYACAKSINIZ BAKIN İLK SEANSTA FARK EDECEKTİR AZALIŞ SEYRELEŞECEK BELKİDE 5 İNCİ SEYANSTA KILARINIZ BİTER KILA BAĞLI TABİ EMİN OLUN BANA DUA EDECEKSİNİZ HA BU ARADA SAKIN JİLET UYGULAMAYIN TEKRAR EDİYORUM SAKIN YOKSA İNSAN İÇİNE ÇIKAMAZSINIZ AĞDA OLACAK YADA CIMBIZ OK YÜZ İÇİNDE KULANIN DESEM GÜNAHINIZI ALMAK İSTEMEM DENEEMEDİM ZATEN O İLACI ALIRKEN BİLGİ ALIRSINIZ BİDE HASAS BÜLGELERDE KULANA BİLİRSİNİZ. KOLTUK ALTI VEYA SİZİN TABRİNİZLE MAHREM YERLERDE BAKIN SAKIN SAKIN JİLET KULANMAYIN BİDAHA SÜYLÜYÜROM KILLAR KÜKTEN ALINDIKTAN SONRA 5 AKŞAM UYGULUYORSUNUZ 1 TÜP 1 SEANS UNUTMAYIN BEN DENEDİN VE ŞUAN GAYET MUTLUYUM BU ARADA KULANDIKTAN SONRA BANA DUA ETMEYİ UNUTMAYIN ....TŞK..BYY

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar siyah merhem aktarda yok siz nerden buldunuz yardıncı olursanız sevinirim

Adsız dedi ki...

arkadaş sohbetinde kız arkadaşın biri çocukken saç kıran olmuş annesi saçını kazıtıp biraz tahriş edip kara merhemi sürmüş bir süre boyunca saçları çoğalmış yeniden çıkmış anlatmıştı seneler önce ben onun yalancısıyım

Adsız dedi ki...

Bende tuylerden.kurtulmak istyorum.ama cozum.bulamiyorum bna.yardm edin.lutfen

Adsız dedi ki...

ben erkeğim acaba kullansam olurmu

zafer sever dedi ki...

Erkeklerin bu kürü uygulamasında bir sakınca yoktur. Kullanabilirsiniz.

zafer sever dedi ki...

Erkeklerin bu kürü uygulamasında bir sakınca yoktur. Kullanabilirsiniz.

zafer sever dedi ki...

Her bölgeye uygulanabilir

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar tam olarak anlatır mısınız çok kötü durumdayım :(

yaren yılmaz dedi ki...

kardeşim iletiiyi düzgünce okusanıza. 1 tüp karamerheme 1 diş sarımsağı rendele diyor. garanti olsun diye sen 2 diş rendele. karışrırıp 5 dakika bekletin. sonra . tüylü bölgeye sürün yani almadan . nedeni ise tüy kökleri o karışımı emsin ki zayıflasın. . devam edelim . mesela kolunuzda sadece küçük bi deneme yapın. veya bacağınızda 10 15 santim yere sürün bakalım . soğanıda kısık ateşte közleyin ki içindeki su çıksın . sonra koyun bacağnıza 1 saat bekleyin yıkayın . anladınız mı . 10 gün boyunca her gün tekralayın . aynı karışımı kullanabilirsiniz ama hava almayacak şekilde kapalı tutun artan malzemeyi. zaten denemek için kullanacağınız bölgeye bir tüpü 10 gün için yeter . ben başladım 2 gün oluyo daha belirgin bişey yok ama işe yaramaz deyip bırakmayın . aynen uygulayın . 10 gün sonunda tekrardan yazacağım ve yapmadan önce yapdıktan sonrasının fotosunu isteyen arkadaşıma gönderebilirim =) tabi sonuç alırsam alamazsam kıllı bi bacak görmenizr gerek yok .. zarasız bir karışım . deneyin . bişi olmaz . kremde ucuz zten 5 6 lira bişey :.

kamuran dedi ki...

hıı cevap gelmediğine göre bacak hala kıllı demektir

Adsız dedi ki...

ben denedim

Adsız dedi ki...

yaa kızlar kara melhem yazıp görsellere bakınca hiç iyi şeyler çıkmıyor deneyecektim vazgeçtim

Adsız dedi ki...

ahhh ahh şu tüyler başa bela ya sırf bu yüzden erkek olsaydım diyorum en azından kıl sorunum olmazdı :P

Adsız dedi ki...

arkadaşlar sormak yerine bacağınızın küçük bir bölgesinde uygulamanızı tavsiye ederim başka birinde fayda etmeyen şey sizde edebilir hem bacağınızda küçük bir bölge ne kadar zararlı olabilir ki

KeMaL RoJaVa dedi ki...

Ya arkadaşlar sizlerde biliyorsunuz ki soğanda sarımsakda kıl çıkartıyor böyle yalan dolan şeylere inanmayın hiç kullanmadığınız ne olduğunu bilmediğiniz bişeyi kulanıpta aksine görüp hüsrana uğramayın
KML