LOKMAN HEKİM ÖMER OSMAN KORKMAZ

27 Ocak 2010 Çarşamba Son Lokman Hekim Olarak tanınan, Ömer Osman Korkmaz, yine, bizler için çok fayda sağlayacak olan bitkisel kürlerini, bizler için anlattı. Bu kürlerden en önemlileri, sağlıklı ve doğal beslenmek, kemik erimesi, saç dökülmesi, unutkanlık gibi, sağlık problemlerine yönelik.

KİLO ALMAK İÇİN: Her akşam yatarken; 1 kase yoğurdun içine 2 kaşık bal karıştırıp yerseniz kilo alırsınız. Kilosu normal veya biraz fazla olanlar yemesinler, kilo fazlanız oluşur.
SAÇ DÖKÜLMESİNE KARŞI KÜR:
* 1 yemek kaşığı yılan yağı,

* 1 yemek kaşığı hint yağı,
* 2 kaşık hakiki zeytinyağı,
* 3-4 diş sarımsak,
HAZIRLANIŞI VE KULLANIM ŞEKLİ : Sarımsağı dövün. Diğer malzemelerle birlikte karıştırı. Bu karışımı bir gece beklettikten sonra saçınızı yıkayın. Haftada 2-3 kere yapın. 1 ay boyunca devam edin. Ayrıca durulama suyuna 2 kaşık sirke ilave derseniz, hem cildiniz güzelleşir,hem saçlarınız parlar,hem kepeklenmeye faydalıdır,hem de dökülmeyi engeller.
KEMİK ERİMESİNE KARŞI KOYAN BESİNLER VE YUMURTA KABUĞU KÜRÜ:Kemik erimesimni önleyici bazı besinler vardır.yapılan bir araştırmaya göre; Hollanda süt ve yoğurt gibi ürünleri en çok tüketen millet olduğu halde ,kemik
erimesinin en çok görüldüğü ülke çıkmıştır. Bunun nedeni içinde çok miktarda kalsiyum barındıran dereotunu tüketmemeleridir.
*günde yarım demet dereotunu muktlaka tüketin.
*omega3 ten zengin siyah üzüm çekirdeğini günde 1 kaşık yoğurda katarak yada öylece tüketirseniz kemik erimesini engeller.ayrıca gelişimi yavaş çocuklara ve kansızlığı olan hastalara da çok fayda sağlar.
*tam buğday ekmeği tüketin. İçinde çinko ve omega3 gibi pek çok besin barındırı.
YUMURTA KABUĞU KÜRÜ:
2 adet yumurtayı iyice yıkayın.(daha fazla yumurta kabuğu da kullanabilirsiniz) Yumurtaların içini bir kabın içine kırın. Tavaya 1 çay kaşığı kadar zeytin yağı koyup yumurtanın sadece KABUKLARINI kısık ateşte kavurmaya başlayın. Yan-ma-ma-sı-na özen gösterin. Kabuklar kavruldukça kırılmaya başlayacaktır.bu kıvama gelince ocaktan indirin.ezin ve yoğurda ya da balın içine katıp yiyin.müthiş bir kalsiyum desteğidir. Kemik erimesine çok faydalıdır. Çocukların gelişimi için de çok fayda sağlar.
UNUTKANLIK İÇİN: Eğer unutkanlık probleminiz var ise;
*Çok fazla balık tüketmeyin. Sadece somon balığı,içinde omega 3 olduğundan dolayı unutkanlığa faydalıdır. Diğer balıklar unutkanlığı artırır.
* Bu konuda size en büyük yardımı, siyah üzüm çekirdeği yapar. unutkanlığa en faydalı besin siyah üzüm çekirdeğidir.
*tam buğday ekmeği de içindeki sağlığa faydalı pek çok besinden dolayı faydalı olur.
* BALIK YEDİKTEN SONRA OLUŞAN MİDE BULANTISI İÇİN : Balık en faydalı besinlerden bir tanesi kuşkusuz. Ama, çok fazla kaçırdığınızda veya, balık yedikten sonra başka bir sebeple, mide bulantınız oluyorsa, balığın balığı çok seviyorsunuz ve yemeden duramıyorsunuz. Ya da balığı fazla kaçırdınız ve midenizde bulantı başladı. Bunu gidermenin yolu balık yedikten sonra üzerine 1 kaşık bal yiyin yada bir parça tahin helvası yiyin. Mide bulantınız geçecektir.

0 yorum:

Bunları Okudunuz mu ?

İzleyiciler