Paylaşmak Güzeldir

3 Şubat 2011 Perşembe

AHMET MARANKİ ASTIM İLACI TARİFİ


Ahmet Maranki Astım İlacı Tarifi
Ahmet Maranki Astım,Astım İçin Şifalı Bitkiler,Bitkisel Astım Tedavisi,Ahmet Maranki Astım İlacı Tarifi,Astım İçin Bitkisel Kür
3 Şubat 2011 tarihinde Sabahın Sedası Programına konuk olarak katılan Ahmet Maranki Astım hastalarına şifa olacak bitkisel astım ilacı tarifi verdi.
Asım İlacı Gerekli Malzemeler
* Keçi boynuzu (harnup ) pekmezi,
* Tahin,
* hibiskus,
* Zencefil,
* Zerdeçal,
* Karabiber,
Astım İlacı hazırlanışı ve Kullanım Şekli : Harnup pekmezinin içine, diğer malzemelerin tamamını karıştırın. Sabah, öğlen akşam 1 er kaşık tüketin.
Ahmet Maranki Astım,Astım İçin Şifalı Bitkiler,Bitkisel Astım Tedavisi,Ahmet Maranki Astım İlacı Tarifi,Astım İçin Bitkisel Kür
Tepkiler:

0 yorum: