7 Haziran 2012 Perşembe

YAZA ZAYIF GİRMEK İSTİYORUM

Yaza Zayıf Girmek İstiyorum
Aç Kalmadan Nasıl Kilo Verilir,Aç Kalmadan Diyet,Yaza Zayıf,Yaza Zayıf Girmek,Yaza Zayııf Girmek İstiyorum,Zayıflamanın Püf Noklatarı, Zayıflamanın Püf Noktaları Bunu Uygulayın,Zayıflamanın Pratik Yolları
Yaza zayıf girmek, daha doğrusu fit olmak bütün hanımlar için önemli. Bir düşünün cıvıl cıvıl kıyafetler içinde fit bir vücut ve siz kendinizi harika hissediyorsunuz.. Ne kadar hoş bir duygu. Kışın biraz kilo almış olabilirsiniz. ama bunu size önereceklerimiz saysinde çok kısa sürede atacaksınız.
Yaza Zayıf girmek istiyorum diyen okurlarımız... Zayıflamanın pratik yolları hakkında sizleri bilgilendirelim. Zayıflamanın püf noktaları ile siz de yaza zayıf girmek isteğinizi yerine tirin.. Hazırsanız başlıyoruz.. İşte size Zayıflamanın Püf Noktaları Bunu Uygulayın..
Aç Kalmadan Nasıl Kilo Verilir,Aç Kalmadan Diyet,Yaza Zayıf,Yaza Zayıf Girmek,Yaza Zayııf Girmek İstiyorum,Zayıflamanın Püf Noklatarı, Zayıflamanın Püf Noktaları Bunu Uygulayın,Zayıflamanın Pratik Yolları
Zayıflama konusunda aslında 2 altın kyral mevcut. Eğer bunlara uyarsanız, aç kalmadan kilo verecğiniz gibi, sürekli olarak da formunuzu koruma şansınız mevcut.Amerikan Hastanesi Diyetisyeni Zuhal Güler Çelik'in Önerileri ie ;
Aç Kalmadan Nasıl Kilo Verilir,Aç Kalmadan Diyet için ;1. Kural
Yemek yeme alışkanlıklarınızı değiştirin. Sizlere önereceğimiz yemek yeme alışkanlıklarını kazanın.
* Az ve sık yemek yiyin, öğün atlamayın. Bu yeme şekli, sizin için uygun olan günlük kalorinin, gün içine dağılmış olarak alınmasını ve vücutta depo edilmeden harcanmasını sağlayan çok önemli bir anahtardır.
* Hergün sebze ve meyve yemeye çalışın. Böylece vücudunuzun ihtiyacı olan posayı almış olursunuz.
* Yemekleriniz için küçük tabak , salatalarınız için büyük tabak kullanmaya özen gösterin.
* Küçük lokmalar halinde yemek yiyin, iyi çiğneyin, acele yemek yemeyin.
* Yemek yerken tv izlemeki kitap okumak,interne vb. şeylerle uğraşmayın.
* Yüksek kalori içeren hazır yiyecekleri tüketmekten vazgeçin.
* Her sabah, mutlaka kahvaltı yapın, öğünlerde aşırı yemek yememeye özen gösterin.
* Günde 2-2,5 LT su için.
* Depresif dönemlerde, sıkıntınızı yemek yiyerek bastırmaya çalışmayın.Kendinize farklı bir uğraş bulun..
2.Kural
Yemek pişirme Alışkanlıklarınızı değiştirin.
* Etli, kıymalı yemeklere yağ koymaktan vazgeçin..
* Diyetinizdeki doymuş yağ ve kolesterol miktarını azaltın. Yemeklerinizde zeytinyağı ve diğer bitkisel yağları da kullanın.
* Zeytinyağlı sebze yemeklerine az yağ koyun 1 kilogram sebze için 2-3 yemek kaşığı zeytinyağı yeterli olacaktır.
* Kızartmaları hayatınızdan çıkarın. Evde yapmayın, ama dışarıda kızartma yemek konusunda da oldukça cimri olun.
* Kömür ateşinde, aşırı pişmiş etleri, salamura ve tütsülenmiş yiyecekleri tüketmekten vazgeçin.
* Tatlı  olaraki meyve veya daha hafif olan dondurma gibi sütlü tatlıları deneyin.
* Fırında pişmiş börekleri tercih edin.
Aç Kalmadan Nasıl Kilo Verilir,Aç Kalmadan Diyet,Yaza Zayıf,Yaza Zayıf Girmek,Yaza Zayııf Girmek İstiyorum,Zayıflamanın Püf Noklatarı, Zayıflamanın Püf Noktaları Bunu Uygulayın,Zayıflamanın Pratik Yolları
Tepkiler:

0 yorum: