Paylaşmak Güzeldir

17 Ekim 2012 Çarşamba

İŞTAHI KESMENİN YOLLARI

İştahı Kesmek İçin Ne Yapmalı
İştahı Kesmenin Yolları
İştahı Kesmenin Yolları
İştah Kontrolü,İştahı Kesmenin Yolu,İştahı Kesmenin Yolları,İştahı Kesen,İştahı Kesmek İçin,İştahı Kesmek İçin Ne Yapmalı
İştah Kontorolü, aynı zamanda formda kalmanında anahtarıdır. Eğer iştahı kesmenin yolu konusunda bilgi sahibi iseniz, diyet yapmaya gerek kalmadan ve fazla zorlanmadan, ideal kilonuzu korur ve sürekli fit görünürsünüz. Bu makalemizde, sizlere, iştahı kesmenin yolları konusundan bahsedeceğiz. Bu sayede, yaz kış formunuzu korumuş olacaksınız..

İştah Kontrolü,İştahı Kesmenin Yolu,İştahı Kesmenin Yolları,İştahı Kesen,İştahı Kesmek İçin,İştahı Kesmek İçin Ne Yapmalı
* Yiyecekleri uzun süre çiğnedikten sonra yutmak, beyinin vücuda giren besinleri kaydetmesine zaman tanımak anlamına gelir. Üstelik tat alma duyusu da daha fazla tatmin edilir. Böylece doyduğunuzu anlamanıza yemeye son vermeniz arasındaki zaman kısalıyor.
* Egzersizleriniz zorlaştıkça vücut ısınız artıyor ve daha fazla kalori yakmaya başlıyorsunuz. Bu durumda egzersizi takip eden bir kaç saat boyunca iştahınızın bastırılmasına neden oluyor. Böyle bir durumda, normal öğün saatinden bir kaç saat önce egzersiz yapmaya başlamak en mantıklısı. Çünkü öğün saati geldiğinde spor yapmanın verdiği etkiyle iştahınız biraz daha kapalı olacaktır. Ama asla öğün atlama hatasına düşmeyin. Hem vücudunuz güçsüz düşer, hem de bir süre sonra aşırı yeme isteği duyarsınız.
* Yapılan araştırmalara göre değişik tatlarla bu duyuyu tatmin etmek, daha az miktarla yetinebilmemizi sağlıyor. Sürekli aynı yemeği yemek ise, özellikle de tadı hoşunuza gitmiyorsa, bir süre sonra tat alma mekanizmanızın kendini iptal etmesine neden oluyor. Bu yüzden de kendinizi sanki hiç yemek yememiş gibi hissedebiliyorsunuz. Bu durumu engellemek için öğünlerinizi taze otlarla ve baharatlarla tatlandırabilirsiniz.
* Gün içinde sık ve az öğünler yemek, iştahınızın kontrolden çıkmasını önlemenin en kolay yolu. Belki yine arada bir şeyler atıştırmak isteyebilirsiniz ama sizi doyuracak miktarla çok az olacaktır. Böyle bir durumda atıştırmak için sağlıklı karbonhidratlara yönelin.
* Su içmek kendinizi tok hissetmenize yardımcı olduğu için önemli Ayrıca vücudunuz susuz kaldığında çoğu zaman açlık hissine benzeyen sinyaller gönderiyor. Bol su içmek bedeninizin su istediği zamanlarda yemeğe yönelmenizi de önler.
İştah Kontrolü,İştahı Kesmenin Yolu,İştahı Kesmenin Yolları,İştahı Kesen,İştahı Kesmek İçin,İştahı Kesmek İçin Ne Yapmalı
Tepkiler:

0 yorum: