Paylaşmak Güzeldir

19 Aralık 2012 Çarşamba

YAĞ YAKTIRAN BESİNLER

Yağ Yakmaya Yardımcı Besinler
Yağ Yaktıran Besinler
Yağ Yaktıran Besinler
Yağ Yakan Besinler,Yağ Yaktıran Besinler,Yağ Yaktıran Yiyecekler,Yağ Yaktıran Bitkiler,Yağ Yakmaya Yardımcı Besinler,Yağ Yakmaya Yardımcı Bitkiler
Zayıflamak isteyenler için bazı besinler ve bitkiler, yağ yakmaya yardımcıdır.. Bu kanıtlanmış ve inkar edilemez bir gerçektir. Diyet yaparken günde 1 yemek kaşığı yağ yakmaya yardımcı besinler ve bitkiler tüketen kişilerin daha çabuk kilo verdiği ve forma girdiği gözlenmiştir. Bu güz sizlere yağ yaktıran besinler konusunda bilgi vermek istiyoruz.

Yağ Yakan Besinler,Yağ Yaktıran Besinler,Yağ Yaktıran Yiyecekler,Yağ Yaktıran Bitkiler,Yağ Yakmaya Yardımcı Besinler,Yağ Yakmaya Yardımcı Bitkiler
Kırmızı Acı Biber;
Kırmızı biber, içerdiği acı madde ile, kan dolaşımını artırır ve buna bağlı olarak da vücut ısısı artar. Vucut ısısı arttığı için de yağ yakımı hızlanır.
Lifli Gıdalar ;Marul, domates, ıspanak gibi bol lif içeren besinler, vücutta yağ tutulmasını önler. Tokluk hissini artırdıkları için de daha kolay kilo verilmesini sağlar.
C Vitamini ;
Elma, soğan, kiraz, yabanmersini, pırasa, lahana, brokoli, domates, maydanoz, vişne, erik, ıspanak, yeşil çay ve turunçgillerde bol miktarda C Vitamini flavonoidl içerir. C Vitamini ve Flavonoidler yağ yakımında yardımcıdır. Ayrıca bağışıklık sisteminin de kuvvetlendirirler..
Keten Tohumu;
Özellikle kadınlar için mucize besin olarak nitelendirilen keten tohumu, menopozla birlikte, kadınlarda artan vücut yağlarının ve dolayısıyle kiloların azalmasını sağlar. soHer gün bir kase yoğurdun içine veya salata sosuna 1 yemek kaşığı keten tohumu ilave etmek, çok faydalı olacaktır.
Kuruyemişler;
Özellikle, ceviz, badem ve fındık  gibi kuru yemişler, İçerdiği iyi yağlar, lif ve protein sayesinde, kilo vermeye yardımcı oluyor. Yüksek lif oranları sayesinde bağırsakları çalıştırırlar. Günde 10 adet fındık, 6-8 adet badem veya 2 adet ceviz tüketmek yeterlidir.
Süt ve Süt Ürünleri;
Az yağlı olmak kaydıyla tüketilecek olan süt,peynir ve yoğurt, içerdiği kalsiyum ile, yağ yakıcı besinlerin en başında yer alır. Gece yatmadan 1 saat önce 1 bardak süt ve öğünlerde tüketilecek olan yoğurt ile sağlıklı ve formda kalabilirsiniz.
Yeşilçay ;
Sağlık açısından pek çok faydası bulunan yeşilçay metabolizmayı hızlandırdığı için, yağ yakımını da hızlandırır. Günce 2-3 fincan içmek yeterlidir.
Yağ Yakan Besinler,Yağ Yaktıran Besinler,Yağ Yaktıran Yiyecekler,Yağ Yaktıran Bitkiler,Yağ Yakmaya Yardımcı Besinler,Yağ Yakmaya Yardımcı Bitkiler
Tepkiler:

0 yorum: