Paylaşmak Güzeldir

7 Ocak 2014 Salı

Kol Sarkmaları İçin Egzersizler

Kol Sarmalarına Egzersizler,Kol Sarkmaları İçin Hareketler,Kol Sarkmalarına Çözüm
Kollardaki Sarkmaya Çözüm
Kol Sarkmaları İçin Egzersizler
Kol Sarkmalarına Ne İyi Gelir,Kol Sarkmaları İçin,Kol Sarmalarına Egzersizler,Kol Sarkmaları İçin Hareketler,Kol Sarkmalarına Çözüm
Kol sarkmalarında yaşın ilerlemesi önemli bir sebep olmakla birlkte, sık kilo alıp vermek, yanlış diyet uygulaması gibi sorunlarda başlıca rol oynayan etkenler arasındadır. Bu sebepler sadece kollarda değil, vücudun hemen hemen her yerinde sarkmalara neden olmaktadır. Bu tür sarkmaların en iyi ilacı da egzersiz yapmaktır. Kol sarkmalarında ağırlık kaldırarak egzersiz yapmak, sizin için çok faydalı ve mutlu sonuca ulaşmanızı sağlayacak yöntemlerin başında gelmektedir. Gelin kol sarkmaları için çözüm önerisi olan egzersiz programına bir göz atalım hep birlikte..


Kol Sarkmalarına Ne İyi Gelir,Kol Sarkmaları İçin,Kol Sarmalarına Egzersizler,Kol Sarkmaları İçin Hareketler,Kol Sarkmalarına Çözüm

Kol Sarkmaları İçin Dambıl(Ağırlık Çalışması) ; Ağırlık kaldırmak, kol kaslarını harekete geçirir ve kollar sarkmaya karşı daha dirençli olurlar. İlk defa ağırlık çalışması yapacaksanız ilk dönemlerde ağırlıklaın en fazla 1-2 kg olmasına dikkat edin. Daha sonra ağırlıkları 3 kg kadar çıkarabilirsiniz.

Şinav Çekmek : Kol sarkmalarını toparlamak ve sarmaların önne geçmek için, şinav çekmek de en etkili metotlardan bir tanesidir.Burada dikkat etmeniz gereken nokta, şinavın zorlayıcı bir hareket olması nedeni ile, lk zamanlar şinav sayısını az tutup, gün gün artırmak olacaktır. alıştıktan sonra, şinav çekmek sizin için son derece basit bir hareket olacak.
Kol sarkmaları için diğer bir egzersizimiz de, kol bükme harekedir. Bunun için; Dik durun ve kollarınızı birine sarılacak gibi genişçe açın. Avuç içleri tavana baksın. Şimdi kollarınızı bükebildiğiniz kadar avuç içleri ters tarafa bakacak kadar çevirin. Tabii bu hareketi yaparken yavaşça hareket etmeniz sizin istenmeyen bir kazadan korunmanızı sağlayacaktır. Bu egzersizi gün içinde sık sık tekrarlayın.
Kol Sarkmaları İçin Makas Hareketi ; Kol bölgesinde bulunan yağları hızlı şekilde kaybetmenin en iyi yollarından biri de makas hareketidir. Dik durup, omuzlarınızı düz olarak öne doğru uzatın. Tıpkı bir makas gibi sağ ve sol kolu üstü üste getirerek sırayla hareket ettirin. Önce sol kolu yukarı, sonra sağ kolu yukarı, bu sırayla 20 kez tekrarlayın.
Kol Sarkmalarına Ne İyi Gelir,Kol Sarkmaları İçin,Kol Sarmalarına Egzersizler,Kol Sarkmaları İçin Hareketler,Kol Sarkmalarına Çözüm


Tepkiler:

0 yorum: