Paylaşmak Güzeldir

20 Şubat 2014 Perşembe

Hangi Besinler Göbek Eritir ?

Göbeği Eriten Besinler,Göbek Yağını Eriten Besinler,Göbek Bölgesini Eriten Besinler
Göbek Eriten Beslenme
Hangi Besinler Göbek Eritir ?
Hangi Yiyecekler Göbek Eritir,Göbek Eriten Yiyecekler,Göbek Eriten Besinler,Göbeği Eriten Besinler,Göbek Yağını Eriten Besinler,Göbek Bölgesini Eriten Besinler
Kış mevsiminde metabolizmanın yavaşlaması, terlemenin az olaması ve az sıvı tüketimi gibi sebeplerle kilo alırız. Ve bu aldığımız kilolarda genellikle göbek bölgesinde birikir. Göbeği eritmek için yapmanız gereken düzenli beslenme, düzenli egzersiz yapmaktır. Fakat, bunlara ek olarak göbek eriten besinler de çok işinize yarayacak. Bazı besinler yağ yakma konusunda uzman. Bu besinlerden faydalanarak hem sağlığınıza katkıda bulunmuş olursunuz, hem de vücuttaki fazla yağlardan kurtulup formda kalmanızı sağlamış olursunuz.
Yani beslenme alışkanlıklarınızda yapacağınız ufak değişiklikler ile vücutta ya yakım işini hızlandırabilirsiniz. Peki yağ yakan besinler hangileridir. Göbek eriten yiyecekler nelerdir ? sorularını sorduğunuzu duyar gibiyim. Sizi daha fazla bekletmeden soruların cevabını verelim..
Hangi Yiyecekler Göbek Eritir,Göbek Eriten Yiyecekler,Göbek Eriten Besinler,Göbeği Eriten Besinler,Göbek Yağını Eriten Besinler,Göbek Bölgesini Eriten Besinler
Sabah Kahvaltıları için Yulaf ; Yulaf kan şekerinin hızla yükselmesini önler. Sabah kahvaltıları için çok iyi bir seçenektir. İçeriğinde yüksek oranda lif bulunan yulaf, midenizde şişer ve saatlerce tokluk hissi yaratır. Yulafın her damak zevkine hitap etmeyen bir besindir. Eğer yemekte zorlanıyorsunuz, elma gibi şeker oranı düşük mevsim meyveleri ile öğünlerinizi tatlandırabilirsiniz.
Çerezleri Mutlaka Beslenmenize Dahil Edin : Çerezlerden özellikle badem, ceviz ve fındık gibi kuru yemişler, karın bölgesini inceltiyor ve tokluk hissi sağlıyor. Ara öğününüzde kendi avucunuzun içi kadar yediğinizde hem açlık krizini önlemiş olursunuz hem de aşırı kalori alımın önüne geçersiniz.
Zeytinyağını Eksik Etmeyin : Diyet yapılsın yapılmasın, herkesin bir miktar yağa ihtiyacı vardır. Zeytinyağı gibi sağlıklı yağlar, kolesterolünüzü kontrol altında tutar ve tokluk hissi sağlayarak açlık krizlerini önler.
Baklagiller En Büyük Destekçiniz : Baklagillerin kalorisi oldukça düşük olduğu için, diyetlerinizin birinci sırasında olması gereken besin grubudur. :Baklagillerin içeriğindeki yüksek protein ve lif değerleri ile zayıflamayı kolaylaştırırlar. Haftada bir kez tükettiğinizde, vücudunuza zararlı doymuş yağlar yerine yüksek oranda lif yüklemiş olursunuz.
Tam Tahıllı Besinleri Tercih Edin : Karbonhidratlar vücut için oldukça gereklidir. Fakat sağlıklı karbonhidratları tüketmek gerekir. En sağlıklı karbonhidrat da tam tahıllı besinlerde bulunur.Makarna, pirinç ve ekmek gibi karbonhidratlı yiyecekler tüketmek istediğinizde lif oranı yüksek, tam tahıllı olanları seçin. Tokluk hissi yaratan tam tahıllılar grubu, açlık krizlerini önlemeye yardımcı bir diğer besindir. Alışveriş sırasında tam tahıllı ürünler alırken üzerlerinde%100 ibaresinin bulunmasına da dikkat edin.
Kırmızı ve Mor Meyveler : Çilek, ahududu ve yabanmersini gibi kırmızı ve or meyveler yüksek oranda lif içerir. Bu meyveleri mutlaka meyve larak tüketmeniz gerkir. Çünkü meyve suyu olarak tüketildiğinde vücuda çok yüksek oranda şeker almış olursunuz. Kırmızı ve mor meyveler meyve olarak tüketildiğinde yağ yakıcı özellikleri vardır.
Hangi Yiyecekler Göbek Eritir,Göbek Eriten Yiyecekler,Göbek Eriten Besinler,Göbeği Eriten Besinler,Göbek Yağını Eriten Besinler,Göbek Bölgesini Eriten Besinler
Tepkiler:

0 yorum: